niedziela, 29 sierpnia 2010

Warsztat: Diorama dla Leśnych Elfów z Athel Loren oraz Orków & Goblinów.

Po skończeniu prac nad kompanią Zielonoskórych zrobiłem sobie przerwę od malowania - przynajmniej w takim tempie - a zająłem się modelarską stroną hobby oraz wróciłem do pracy nad podręcznikiem. Główne prace w warsztacie skierowane są na armytraye pod pomalowane już kompanie Leśnych Elfów i Orków i Goblinów.

Prace nad dioramą pod Leśnych Elfów są nieco bardziej zaawansowane, a to z racji trudności zdobycia odpowiednio dużego pudełka dla Zielonoskórych - niebawem jednak różnice zostaną nadrobione.

Gniazda na podstawki figurek wykonałem z sosnowych listewek zakupionych w modelarskim sklepie. Wyglądają estetyczniej niż ramki z wyprasek - przyklejone klejem polimerowym.

Nałożyłem gips (a właściwie gips zmieszany z piaskiem i mąką):
Metalowe podkładki przykleiłem klejem polimerowym:

Po wyschnięciu gips wzmocniłem rozwodnionym i zaczernionym wikolem:

Podstawka Zielonoskórych:

Nieco bardziej rozbudowana i zdecydowanie większa. No i dość wysoki model Gorbada wymusił pewne nietypowe i nieco mniej praktyczne rozwiązanie związane z pokrywą pudełka (ale o tym innym razem):


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz