wtorek, 14 grudnia 2010

Khazadzi z Gór Krańca Świata

Tworząc zasady Khazadów z Karaz-a-Karak planowałem napisać także zasady kompanii krasnoludzkich górników wspomaganych przez Inżyniera. Ostatecznie jednak zrezygnowałem z podziału i uzupełniłem zasady Khazadów z Karaz-a-Karak tworząc kompanię Khazadów z Gór Krańca Świata.
Najważniejsze zmiany to możliwość rekrutowania Krasnoludzkiego Inżyniera (zamiast Kowala Run). Mistrz Inżynier dysponuje znajomością 'konceptów' które pozwalają mu tworzyć 'mechanizmy' - opisane szczegółowo w PDFie.
Kolejna zmiana to zabranie Krasnoludom miotanych toporków, w miejsce których weszły ładunki wybuchowe (także opisane w PDFie), ponadto Krasnoludzcy bohaterowie otrzymali dostęp do muszkietów krasnoludzkich i kusz.
A cała kompania podlega zasadzie, która nie pozwala graczowi na dobrowolne rozbicie.

DownLoad|OnLine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz