piątek, 7 stycznia 2011

Warheim FS w SMOKU 6

Od ostatniego wpisu rozegrałem trzy potyczki.

Pierwszą z Averlandem Szczerego. Kompania strażników górskich nastawiona była głównie na walkę dystansową i uzbrojona w muszkiet hochlandzki już na początku rozgrywki wyłączyła z akcji kilku krasnoludzkich stronników. Jednak aby wygrać w ten sposób walkę trzeba mieć szczęście w kościach, a Szczeremu tego zabrakło. Koniec końców krasnoludzkcy kusznicy wykazali się większą skutecznością, a podzieleni Averlandczycy ulegli krasnoludzkim toporom. Khazadzi po niezwykle długiej, wymagającej rozgrywce zwyciężyli.

Druga potyczka, to szybka walka z ogrami, które śpiesząc się gdzieś, pod byle pretekstem uciekły z pola walki.

Trzecią rozgrywkę stoczyłem z Grasantami Chaosu Nurgla, dowodzonymi przez Krzyśka. Grasanci, dysponujący podobnym Prestiżem Drużyny, odziani w magiczne pancerze, plugawy oręż Chaosu i zaklęte korony, wspomagani przez Smoczego Ogra - bohatera, mogli być groźnym przeciwnikiem. Jednak obwieszony zaklętymi przedmiotami Smoczy Ogr nie jest kluczem do zwycięstwa.
Rozgrywaliśmy scenariusz Okupacja - cel zająć trzy budynki na środku stołu. Grasanci dzięki umiejętności strateg i rozpoczynaniu rozgrywki szybko dotarli do środka stołu i zamiast okopać się w budynkach ruszyli na krasnoludy, pieczętując swój los. Krasnoludzki strzelcy wyłączyli kilku stonników i bohatera, a wojownicy klanowi przyjęli na siebie szarżę Wojownika Chaosu i Smoczego Ogra - w kolnej rundzie stojący za nimi bohaterowie i reszta kompanii powaliły przeciwników. Smoczy Ogr przekonał się, że Ochrona Pancerza 1+, Regeneracja 4+, Wt 6, Żw 5 nie wystarczą, by wygrać rozgrywkę. Zresztą, gdyby nie Łamacz Żelaza z Furią, Korona Wiecznego Podboju trafiłaby w ręce krasnoludów.

Sekwencja po potyczce przyniosła w końcu awans na bohaterów - liczyłem, że awansuje któryś z wojowników klanowych lub strzelców. Ale dwóch bohaterów Trollobójców też się przyda w kompanii.

Obecnie, krasnoludy prezentują się tak:


Bohaterowie:
Tan:
3/5/4/4/5/2/3/3/9
OnM (2), TdZ, Dowódca 12"; Twardziel (Wt +1), Ekonom, Strzelec
Stare wojenne rany
Sztylet, Topór Krasnoludzki - Runa Uderzenia, Runa Mocy, Runa Ognia
Pistolet Pojedynkowy, Harpun - Runa Płomieni
Średni Pancerz - Mistrzowska Runa Adamantytu (WT +1), Tarcza, Hełm
Czosnek, Kaganek, Kitajskie Jedwabie
PD: 52

Kowal Run:
3/5/4/4/4/3/2/1/9
OnM (2), TdZ, Kowal Run, Błogosławieństwo Przodków; Odporność na strach; Twardziel (Wt +1), Unik, Silny cios
Sztylet, Topór Krasnoludzki - Runa Furii
Toporki do rzucania
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
Czosnek, Talizman - Runa Szczęścia, Kaganek, Kucharska Księga
PD: 33

Długobrody:
3/5/4/4/5/1/2/2/9
OnM (2), TdZ; Twardziel (Wt +1), Unik
Sztylet, Topór Krasnoludzki - Runa Rozłamu, Broń Wielka (Młot)
Pistolet pojedynkowy, Toporki do rzucania
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
Czosnek, Karty Tarota
PD: 28

Łamacz Żelaza:
3/5/3/3/4/1/2/3/9
OnM (2), TdZ, Odporność na strach, Furia; Unik
Sztylet, Topór Krasnoludzki, Przełamujący Oblężenia
Pistolet pojedynkowy
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
Czosnek, Talizman Szczęścia
PD: 22

Trollobójca:
3/5/3/3/4/1/2/1/9
OnM (2), TdZ, Fanatyk, Pogromca, Topory Pogromcy, Zhańbiony; Unik
Topór Krasnoludzki, Topór Krasnoludzki, Broń Wielka (Topór)
PD: 5

Trollobójca:
3/5/3/3/4/1/2/1/9
OnM (2), TdZ, Fanatyk, Pogromca, Topory Pogromcy, Zhańbiony; Unik
Topór Krasnoludzki, Topór Krasnoludzki, Broń Wielka (Topór)
PD: 5

Stronnicy:
Strzelec: x3
3/4/4/3/4/1/3/2/9
OnM (2), TdZ
Sztylet, Topór Krasnoludzki,
Muszkiet Krasnoludzki, Kusza
Tarcza, Hełm, Średni Pancerz
PD:13

Strzelec (w sumie to już bardziej Wojownik Klanowy): x2
3/4/3/4/4/1/2/2/10
OnM (2), TdZ
Sztylet, Topór Krasnoludzki
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
PD:11

Pogromca Trolli: x1
3/5/3/3/4/1/2/2/10
OnM (2), TdZ, Fanatyk, Pogromca, Topory Pogromcy
2x Topór Krasnoludzki, Broń Wielka (Topór)
PD:5

Wojownik Klanowy: x3
3/4/3/3/4/1/2/1/9
OnM (2), TdZ
Sztylet, Topór Krasnoludzki
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
PD:1


Punkty Kampanii: 55
Determinacja: 21
Gniew: 6
Odporność: 28

Prestiż drużyny: 389

Horda (+2); Obrotność; Nienawiść; Nieśmiertelni; Nieustępliwość; Rządcy; Uporczywość; Zhańbiony; Zabobonny Lęk; Zachłanność (+3), Zamożność; Żądza Krwi.

Skarbiec:
Broń Wielka, 13 zk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...