środa, 23 marca 2011

Porządki #1 - Wiosenne

Pierwsze dni wiosny zmotywowały mnie do posprzątania roboczego pokoju. I tak spod tony śmieci odkopałem biurko przy którym pracuję:


Szafę, w której trzymam różne związane z hobby "skarby" (i w której pewnie mieszka 2K6 różnych 'strachów'):



Co więcej, w przypływie zapału udało mi się złożyć 'witrynę', która niemal rok od przeprowadzki kurzyła się cierpliwie w kącie:



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

4 komentarze:

  1. gablota ma jeden minus, brak możliwości dodania kolejnych pięter
    POZDRO
    Kiedy jakaś konkretna modelarska notka?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak pojawiła się możliwość dodania kolejnych półek:

      http://quidamcorvus.blogspot.com/2013/10/witryna.html

      Usuń
  2. Zgadza się, przestrzenie pomiędzy półkami są nieco za duże jak na figurkowe potrzeby.
    Kończę Reiklandczyków, więc być może nie obiecuję że na pewno, wieczorem (raczej późnym niż wczesnym) wrzucę zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. czyste miejsce pracy to podstawa. Jak mam czystko na biurku o wiele lepiej mi się maluje i o wiele chętniej się za to zabieram. Niestety utrzymanie biurka w czystości trwa u mnie jakieś 2 dni ;) . A półeczka z Ikeji rządzi - też taka mam. No dobra wcale nie rzadzi - jest raczej trefna ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...