wtorek, 20 grudnia 2011

Zbrojni z Middenheim, część 20 - skończona piechota i kawaleria

Przypominam Państwu-Draństwu o 
 
Skończyłem malować piechotę i kawalerię, pozostały jeszcze sanie (a później oczywiście podstawki i diorama). Dziś polakieruję modele.

Jako ostatnie malowałem chorągwie i poległem. Pokonał mnie kształt sztandarów, nie udało mi się zrealizować pomysłu i w efekcie jest co jest - ale nie mam już cierpliwości.

Ach, jest przecież jeszcze bażant upolowany przez jednego z Łuczników (drugi niesie dużo mniejszego bażanta przy pasie), a paskudztwo przy pasie Łucznika po lewej to kuropatwa - tylko się nieco pobrudziła.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

3 komentarze:

  1. Great looking figures. The mounted standard bearer is particularly good. I also like the look of the converted infantry. All with lots of character.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice looking warband. Great job on these figs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you. I'm glad you like it. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...