czwartek, 29 września 2011

Orki i Gobliny ver. 0.139

Jako, że ostatnio dotarł do mnie zamówiony jakiś czas temu Army Book dotyczący Orków i Goblinów odświeżyłem nieco zielonoskórą kompanię, która w kolejnej wersji podręcznika będzie wyglądać następująco:



Ponadto, jeśli wszystko się uda. W kolejnej edycji powinny pojawić się zasady dla Łowczego stada Dzikich Orków i być może Nocnych Goblinów

wtorek, 27 września 2011

Rezydencja, część 1 - fundamenty

Rozpocząłem prace nad kolejną makietą - Rezydencją.
Póki co powstały fundamenty i podłoga parteru.
Materiały to tradycyjnie pianka pod panele i drewniane listewki.

niedziela, 25 września 2011

Muzycznie #10




Scenariusze (wersja następna)

Jako, że szanowne państwo-draństwo różnymi drogami dopominało się, aby zmienić cel rozgrywki scenariuszy tak, by nie zawsze gra musiała kończyć się rozbiciem przeciwnika, zmodyfikowałem nieco scenariusze.
Wszelkie uwagi i propozycje mile widziane.


Warheim_FS_Scenariusze_014

sobota, 24 września 2011

Płachta

Kilka dni temu, przy okazji budowy Bazaru wymyśliłem prosty patent na budowę wszelkiego rodzaju płacht, zadaszeń itp. z materiału. Wykonane w ten sposób płachty z powodzeniem można wykorzystać przy budowie różnego rodzaju makiet - zarówno tych w klimatach fantasy, współczesnych czy SF.

Do stworzenia płachty wykorzystałem:
  • Cienki miedziany drut.
  • Wiertło.
  • Nóż do tapet.
  • Klej SuperGlue.
  • Rączkę do skalpela (bez ostrza)
  • Kombinerki.
  • Spinacz biurowy.
  • Nożyczki.
  • Drewnianą listwę.
  • Taśmę malarską...
  • ...oraz niewidoczny na zdjęciu Klej Polimerowy i kawałem plastikowej płytki.
Pierwszy krok to skręcenie miedzianego drutu, który będzie imitował linę. W tym celu montuję wiązkę (w zależności od gustu można użyć dwóch lub trzech żył) jeden koniec wiązki drutu montuję w rączce (do skalpela) a drugi chwytam kombinerkami. Obracając rączką (do skalpela) skręcam drut - otrzymując prostą i dość sztywną linkę.

Następnie nożyczkami odcinam niesplecione, luźne końcówki.

Image Hosted by ImageShack.us

Płachtę wykonuję z taśmy malarskiej, którą sklejam dwustronnie - przy czym sklejane pasy przesuwam o kilka milimetrów względem siebie - tak, aby móc dokleić kolejne pasy i otrzymać szeroką połę materiału na zadaszenie.

Po sklejeniu, nożyczkami nadaję płachcie pożądany kształt. Wiertłem wycinam w każdym z rogów po dwa otwory, przez które przeplatam drucianą linkę, którą następnie na jednym końcu zaginam i zaciskam na taśmie modelarskiej, a na drugim foruję w hak.

Na koniec rozgrzanym spinaczem wypalam otwory, imitujące dziury które w trakcie zdobywania miasta powstały w zawieszonym nad bazarem materiale.

Image Hosted by ImageShack.us

Słupy podtrzymujące płachtę wykonałem z drewnianych listewek. W wywierconych wiertłem otworach zamocowałem wykonane ze spinacza klamry, do których przywiązana będzie lina mocująca płachtę. Ponadto, dla urozmaicenia ponacinałem krawędzie słupów, a u dołu oplotłem miedzianym drutem.

Image Hosted by ImageShack.us

Kolejny krok, kto wykonanie klamer, które zostaną przytwierdzone do budynku. W tym celu z plastikowej płytki wyciąłem dwa fragmenty o wymiarach mniej więcej 10x5 mm, w których wywierciłem sześć otworów. Cztery umiejscowione w narożnikach posłużą do przytwierdzenia do muru, natomiast w dwóch w środku umieściłem wycięte ze spinacza biurowego klamry.

Image Hosted by ImageShack.us

Klamry i słupy przykleiłem do makiety, a płachtę (póki co bez klejenia) przytwierdziłem do zaczepów.

Całość prezentuje się następująco:

Image Hosted by ImageShack.us

Płachty, otrzymane ze sklejonej ze sobą taśmy modelarskiej można w zależności od potrzeb i gustu wycinać w różne kształty, na przykład w trójkąty - jak zrobiłem to w przypadku wspomnianego wcześniej Bazaru.

Image Hosted by ImageShack.us

piątek, 23 września 2011

Zebrane z tygodnia #29




Zebrane z tygodnia - cykl artykułów zawierających ciekawostki związane z grami bitewnymi i modelarstwem, zebrane w ciągu ostatniego tygodnia.





  • 29 nr Zebranych z tygodnia zaczynamy od zaproszenia na turniej Mordheim na Mad Days 10-13.11 w Lublinie. Więcej szczegółów TUTAJ.


czwartek, 22 września 2011

Bazar, część 1

WiP kolejnej miastowej dioramy - Bazar. A właściwie ruiny niewielkiej gospody i targowiska.

Podstawa ma wymiary 15x30 cm. Do wykonania użyłem pianki pod panele (podstawa, mur, komin, kamienie), sosnowych i balsowych listewek (drewniane elementy, blaty, belki), skręconego miedzianego drutu (liny), sklejonej ze sobą taśmy malarskiej (płachty) oraz kamieni i spinaczy (stalowe klamry) oraz kawałka wkładu z żelopisu (zakończenie komina).

Makieta będzie jeszcze dopieszczana ale to w późniejszym czasie.

wtorek, 20 września 2011

Nowe umiejętności

Weekendowe wieczory poświęciłem na prace nad podręcznikiem do WFS. Na warsztat wziąłem umiejętności specjalne drużyn, a także walki, strzeleckie, akademickie, siłowe i szybkościowe.
Liczbę umiejętności w każdej z kategorii zwiększyłem do 10.
Poniżej znajduje się pdf zawierający tabele z umiejętnościami walki, strzeleckimi, akademickimi, siłowymi i szybkościowymi.
Umiejętności specjalnej poszczególnych drużyn opublikuję w zbliżającej się aktualizacji podręcznika.

piątek, 16 września 2011

Zebrane z tygodnia #28



Zebrane z tygodnia - cykl artykułów zawierających ciekawostki związane z grami bitewnymi i modelarstwem, zebrane w ciągu ostatniego tygodnia.




Galerie:


Nowości:

  • Forge World dość regularnie kusi graczy nowymi modelami do WFB: tym razem są to Chaos Dwarf Bale Taurus oraz Skaven Warlord on Brood Horror.
  • Gift of Death to zestaw czterem modeli w skali 32 mm, który może być wykorzystany do budowy kompanii Łowców Czarownic - o ile dysponujecie odpowiednio zasobnym portfelem.
  • Mortimer w kolejnym odcinku videobloga Rzut Okiem prezentuje nowości do armii Ogrów.

czwartek, 15 września 2011

Kilka WiP-ów

Kilka WiP-ów.
- Kolejna porcja miastowego bruku.
- Wczesny WiP dioramy pod Zbrojnych z Middenheim.
- Pomnik Imperatora Karola Franciszka.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

poniedziałek, 12 września 2011

Kampania Wrześniowa, część 4: Aktualizacja - Khazadzi z Gór Krańca Świata

Niektórzy mówią, że zwycięskiego składu się nie zmienia - niemniej jednak czasem na takie zmiany zwyczajnie nie stać.
Po ostatniej potyczce krasnoludy dorobiły się kuszy i pistoletu pojedynkowego. Broń dystansowa powinna (o ile pogoda pozwoli) ostudzić nieco zapał Zielonoskórych dowodzonych przez Sister_of_Mercy.

Kampania Wrześniowa, część 4: Aktualizacja - Orki & Gobliny

Ludki som trochiem jak duże świnie. Nawet tak samo kwiczom. Pokurcze som twarde i wredne, lepij ich unikać, ale tyż głośno siem drom, jak ich żywcem podpiec na rożnie. Można siem nimi pożywić, jak nima nic inszego. Elfiaki som trochiem dziwne, majom taki inkszy smak. Ja ich lubiem, ale inne chłopaki mniej. Nizioły niby majom mało do obżarcia, ale z tych ichnich brzuchali som fajne steki.
- Flabgask, kucharz wodza Grubnasha

Witam was serdecznie!

Choć zielonoskórzy dostali w ostatniej potyczce niezłego łupnia od Krasnoludów QC to z woli Gorka (a może nawet Morka) nikt nie zginął w wyniku odniesionych ran, a za złupione kosztowności udało się wcielić w szeregi kolejnego goblina i Squiga.
Kolejne zarobione złote korony planuję wydać na rekrutację Orka. Orkowie to jedyni stronnicy w kompanii zielonoskórych, którzy mogą awansować na bohaterów - w przypadku goblina awans kończy się pożarciem przez Herszta, który nie lubi jak za cienkie w uszach wtrącają się w nie swoje sprawy.

niedziela, 11 września 2011

Zbrojni z Middenheim, część 4 - Rycerz Pantery

W ramach rekrutacji Zbrojnych z Middenheim skleiłem model Rycerza Pantery (W Warheim  FSmoże być wystawiany na zasadach Najemnego Rycerza). 

Model złożyłem z bitsów Empire Knightly Orders.





Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Kampania Wrześniowa, część 3: Pierwsza krew

Sister_of_Mercy: Na początku września zapowiadaliśmy z QC rozpoczęcie mini kampanii Warheim Fantasy Skirmish, w której poprowadzimy do boju drużyny Krasnoludów z Gór Krańca Świata oraz Orków & Goblinów.

Nieco ponad tydzień od publikacji powyższych artykułów udało się nam spotkać z QC i rozegrać pierwszą potyczkę.

Przed rozpoczęciem gry umówiliśmy się, że gramy do pierwszego zdarzenia losowego, a jako pierwszy rozegramy scenariusz 'poza murami'.

quidamcorvus: W Warheim Fantasy Skirmish scenariusze zostały umieszczone w dwóch kategoriach: scenariusze miejskie zwane 'wewnątrz murów' oraz wiejskie zwane 'poza murami'. Scenariusze różnią się głównie scenografią - nieco inne są także Zdarzenia Losowe. Do rozgrywania scenariuszy wiejskich używam makiet GW, w większości zamknięte budowle świetnie nadają się do reprezentowania niewielkiej wioski, czy podmiejskich terenów większego miasta - choć jak widać na zdjęciach, w kwestii makiet czeka mnie jeszcze dużo pracy.

piątek, 9 września 2011

czwartek, 8 września 2011

Zbrojni z Middenheim, część 3 - Sanie

Zakończyłem budowę powozu. 'Skrzynię' zrobiłem ze styroduru oklejonego tekturą z opakowania po modelu.

Na 'skrzynię' nakleiłem listwy wycięte z aluminiowej folii, a na całość bitsy pochodzące z bardzo różnych zestawów modeli i figurek (m.in. Fortified Manor House, Beastmen Minotaurs, Empire Knightly Orders a także bitsów z Wh 40k).

Figurka woźnicy to model GW pochodzący bodajże z lat '80-tych.

Zapraszam do lektury i komentowania!




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

środa, 7 września 2011

Muzycznie #7





Znaczniki i Karty Zadań Specjalnych

Quintus wrote:
Witam, zachęcony do roboty [kopniakami] przez QC, zacząłem męczyć temat znaczników, kart i innych pomocy do Warheima które upraszczają i przyspieszają grę. Poniżej macie to co udało mi się wymęczyć, znaczniki docelowo mają mieć przekątną 2,5 cm, karty drukowałem na A4, są małe ale czytelne.




>>STĄD<<

można pobrać plik pdf zawierający wszystkie wykonane przez Quintusa znaczniki i Karty Zadań Specjalnych. Natomiast pod poniższymi grafikami kryją się Karty Zadań Specjalnych w oryginalnym rozmiarze.

wtorek, 6 września 2011

Zbrojni z Middenheim, część 2 - Sanie

Rozpocząłem budowę sań dla Zbrojnych z Middenheim.

Płozy, dyszel i zaprzęg pochodzą z wypraski (dosłownie) z zestawu Empire Knightly Orders.

Metalowe okucia to blaszka z opakowania po kremie do golenia.

Zapraszam do lektury i komentowania!

Póki co sanie prezentują się tak:




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

piątek, 2 września 2011

Zebrane z tygodnia #26


Zebrane z tygodnia - cykl artykułów zawierających ciekawostki związane z grami bitewnymi i modelarstwem, zebrane w ciągu ostatniego tygodnia.



Galerie:


Nowości:

  • Na rynku internetowym jakiś czas temu pojawił się nowy esklep sprzedający artykuły do przewożenia modeli do gier bitewnych. Wśród oferowanych przez sklep Safe and Sound na szczególną uwagę zasługuje (z uwagi na przełożenie jakości do ceny) PUDEŁKO w którym przewieziemy do 40 modeli.
  • Fireant w kolejnym artykule z serii Rzut Okiem Cyklopa przedstawia model Chaos Lord on Manticore.
  • Na koniec kolejne zdjęcia Ogrów oraz wrześniowe nowości.

czwartek, 1 września 2011

Kampania Wrześniowa, rekrutacja, część 2: Orki & gobliny

Zetre ich w pył. Zmiele ich kości. Spale ich sioła i grajdoły.
Rzuce ich na kupe i upieke.
Bende rozbijać ich łby, walić w ryj i skakać z góry na dół po ich szczontkach.
A potem dopiero zobaczo co znaczy prawdziwie podła ork.

- Grimgor Żelazoskóry, Herszt Czarnych Orków
Witam was bardzo serdecznie!

Wszystko wskazuje na to, że kampanią na którą umówiłam się z QC niebawem się rozpocznie, w związku z tym postanowiliśmy przedstawić drużyny którymi będziemy dowodzić.

Jako, że sama nie dysponuję żadną pomalowaną drużyną, QC (nie powiem, że bez oporów) pozwolił mi wybrać jedną ze swoich kompanii.
Wybór nie był łatwy na początku wahałam się pomiędzy Leśnymi Elfami z Athel Loren a Żołnierzami z Reiklandu ale kiedy przypomniałam sobie o zielonoskórych nie miałam wątpliwości kim będę dowodzić! I tak oto na karcie drużyny pojawiła się kompania zielonoskórych dowodzona przez Kharr'Ghoula Żelaznegołba, który wyruszył na północ Imperium by tam rozpętać krwawy Łooomot! ku większej chwale Gorka (a może nawet Morka)!


Nie grałam wiele z QC ale wiem, że zwykle lubi bogato wyekwipować nieliczną kompanię. Przypuszczam więc, że zakuje swoje krasnoludy w pancerze i wyposaży je w broń dystansową. W związku z czym zbierając Łoomot! jako trzon drużyny wybrałam model, który ma gdzieś zbroję przeciwnika, potrafi przetrwać ewentualny ostrzał, nie boi się byle czego i potwornie śmierdzi!

Panie i panowie, poznajcie Buuurpa Ryborzyga, Rzecznego Trolla którego nie powstydziłaby się sama rzeka Ankh-Morpork (oczywiście, gdyby płynęła przez któreś ze Staroświatowych miast). Tak więc połowa budżetu przeznaczyłam na Trolla Rzecznego, który prócz tego, że swoimi wymiocinami ignoruje ewentualny pancerz wroga, to jeszcze śmierdzi tak okrutnie, że przeciwnik otrzymuje modyfikator -1 do trafienia (a w razie Wyłączenia z akcji! dzięki regeneracji mamy pewność że nasz pupilek nie zginie). Niestety nasz bystrzak nie grzeszy inteligencją, w związku z czym trzeba go będzie trzymać w pobliżu szefa.

Oczywiście zgrają zielonoskórych, wiecznie skłóconych psychopatów musi ktoś dowodzić. A Herszt zielonoskórych to prawdziwa maszyna do zabijania (no, przynajmniej dopóki nie spotka Krwawego Smoka) a wysokie WW, S i dwa rembaki to coś co powinno poradzić sobie z pancerzami brodatych. Poza tym nasz Herszt ma hełm... a to wiele zmienia.

Tuż za Hersztem, w hierarchii naszej jakże zdyscyplinowanej kompanii stoi (a może raczej czai się) Szaman. Niestety póki co prawdopodobnie bezużyteczny - przynajmniej w kwestii magicznej. Przeklęta Odporność na magię krasnoludów, Kowal Run lub Mistrz Inżynier oraz Kość Odporność generowana przez drużynę sprawia, że pokurcze na starcie dysponują czterema kostkami rozproszenia przeciwko czarom ofensywnym, a takim dysponuje nasz dzielny Szaman (a znając kaprysy Gork, a może Mork, nie ma co liczyć na dwie szóstki podczas rzucania zaklęcia) ale w przyszłości powinno być lepiej.

Ostatnimi z bohaterów są Debeściaki, które po odpowiednim wyekwipowaniu po kilku bitwach powinny być całkiem niezłymi wojownikami.

W śród stronników, prócz Buuurpa Ryborzyga mam jeszcze Squiga, który przy odrobinie szczęścia może poradzić sobie z pancerzem krasnoludów oraz goblina Grzdyla Ztyłubójca. Głównym zadanie gobasa będzie póki co łapanie ewentualnych bełtów lub kul wystrzeliwanych przez krasnoludy.

Poniżej prezentuję kompanię zielonoskórych (mam nadzieję, że nie strzeliłam nigdzie byka, no i w końcu udało mi się połapać w tym formatowaniu).

Miłego czytania i liczę na wasze rady i pomoc!
Niech Gork i Mork będą z wami!BOHATEROWIE:

HERSZT: Kharr'Ghoul Żelaznyłeb

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  5  3  4  4  1  2  1  8
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; Zbrojny po Zemby.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Rembak, Broń Wielka); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:

SZAMAN: Wurrghu Czachogniot

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Czary: Czacha dymi.
Zasady specjalne: Mag.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

DEBEŚCIAK: Azgarr Kościochrup

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

DEBEŚCIAK: Kurgan Karkołamacz

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

TROLL RZECZNY: Buuurp Ryborzyg

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
6  3  1  5  4  3  1  3  4
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Duży Cel; Głupota; Guuupi; Plwocina Trolla; Przepastne Trzewia; Regeneracja; Strach; Rzeczny Troll.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

GOBOS: Grzdyl Ztyłubójca

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  3  3  3  1  3  1  5
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

SQUIG: Piccachu

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  3  3  3  1  3  1  5
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

Prestiż drużyny: 81
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: -

Kampania Wrześniowa, rekrutacja, część 1: Krasnoludy z Gór Krańca Świata

Jesień zbliża się dużymi krokami, zmierzch zapada coraz wcześniej, a więc i czasu na grę będzie więcej.

Z
Sister of Mercy umówiłem się i po złożeniu wszystkich makiet z GW rozegramy minikampanię 'poza murami' z udziałem Orków & Goblinów oraz Khazadów z Gór Krańca Świata. Z owej kampanii mamy zamiar sporządzać raporty (wraz ze zdjęciami i komentarzami zawierającymi nasze uwagi oraz przemyślenia dotyczące kampanii i prowadzonych przez nas drużyn).

Wybierając drużynę wahałem się pomiędzy kompanią
Łowców Czarownic a Khazadami z Gór Krańca Świata, jak dotąd moimi ulubionymi frakcjami Warheim Fantasy Skirmirh. Koniec końców wybrałem krasnoludy.

Rekrutując kompanię oprócz czwórki bohaterów (
których obecność w drużynie podczas rozgrywania kampanii nie podlega dyskusji) nająłem jeszcze dwóch stronników: Trollobójcę (świetnego wojownika na duże cele - a znając SofM w jej rozpisce z pewnością pojawi się Troll) oraz Strzelca (który na początku będzie raczej pełnił rolę straszaka, a nie realnego zagrożenia).



Bohaterów zakułem w średnie pancerze, hełmy i tarcze, co w połączeniu z bronią ręczną powinno dać im podstawową Ochronę Pancerza w walce wręcz na poziomie 3+ (a w przypadku Łamacza Żelaza nawet 2+). Co prawda wyekwipowani tak bohaterowie nie grzeszą Inicjatywą, ale przy ich Szybkości i tak raczej będą przyjmować szarże i liczę na to, że nawet orkowe rembaki nie zdadzą się na nic zielonoskórym.

Kompania jest nieliczna i póki co nie dysponuje zbyt dużą siłą uderzeniową ale jeśli krasnoludom uda się przetrwać szarżę (co ma zapewnić WW i broń z cechą oręża parujący oraz dobra Ochrona Pancerza) to wysokie WW w połączeniu z nienawiścią powinny zapewnić celne ciosy (oby tylko trafienia były skuteczne).

Zapraszam do lektury i komentowania!BOHATEROWIE:

TAN: Agnar Helcarsson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  4  4  4  1  2* 1  9
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 3+/4+

MISTRZ INŻYNIER: Tordek Torqsson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  5  3  4  1  1*  1  9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka; Błogosławieństwo Przodków; Inżynier.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Topór Krasnoludzki); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 3+/4+

DŁUGOBRODY: Holgar Ragnisson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  3  3  4  1  1*  1  9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Męstwo Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Broń Wielka); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 3+/4+

ŁAMACZ ŻELAZA: Torq Ungnisson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  1*  1  9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Pancerz Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Topór Krasnoludzki); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 2+/3+STRONNICY:

POGROMCA TROLLI: Belvar Blamesson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  10
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Fanatyk; Pogromca; Topory Pogromcy; Zhańbiony.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Topór Krasnoludzki, Broń Wielka); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

STRZELEC: Haki Thornsson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  9
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 5+/6+

Prestiż drużyny: 78
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 5 zk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...