wtorek, 31 stycznia 2012

Magister Jadeitu

Magister Jadeitu:
  • Płaszcz (zewnętrzna strona): Battlefield Brown (P3), Battlefield Green (P3), Iosam Green (P3), Goblin Green, Camo Green, Rotting Flesh.
  • Płaszcz (wewnętrzna strona): Bootstrap Leather (P3), Battlefield Green (P3), Kharloc Green, Rotting Flesh.
  • Washe Thraka Green i Devlan Mud.
  • Szata: Graveyard Earth, Battledress Green, Camo Green, Rotting Flesh. Wash Gryphonne Sepia.
  • Biel to: Desert Yellow, Kommando Khaki, Bleached Bone i Skull White, na to rozwodniony wash Gryphon Sepia.
  • Wstęgi to: Hawk Turquoise i Morrow White (P3) i wash Asurmen Blue.
  • Napis to: Astronomican Grey i Charadon Granite.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

5 komentarzy:

  1. Bardzo zacznie wyglądają ci magowie, niespecjalnie tylko podoba mi się takie umazanie błotem dołu płaszczy. Jest fajnie zrobione ale kłóci się - moim zdaniem - z resztą malowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Mam nadzieję, że po zrobieniu podstawek weathering będzie ci się bardziej podobał :) Taki mam koncept malowania, w końcu Magistrowie są na wojnie, stąd błoto i kurz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błoto i kurz mi się podobają. Zakładam, że pod nogami znajdzie się dostatecznie dużo błocka :-) Podoba mi się płaszcz na tym panu. Musze też przyznać, że duże wrażenie robi na mnie ich skóra. Wygląda niemal fotorealistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdaję sobie sprawę, że podstawki dostosujesz do malowania, tyle że osobiście, rzecz jasna, aż takie mocne brudzenie mi nie leży - kwestia całkowicie indywidualna, jak sadze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...