niedziela, 18 marca 2012

Poprawki

I jeszcze trochę poprawek.

Zgodnie z sugestiami, wymieniłem nagrobek na podstawce ze szkieletem na drogowskaz - teraz elementy na podstawek nie dublują się (no, poza rojem nietoperzy oczywiście).

Poprawiłem także główne drzwi do Kamienicy. Przy drzwiach jeszcze trochę popracuję ale to później.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,

dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, właśnie wymiękłem. Przejrzałem Twojego bloga i zwątpiłem w swoje "umiejętności" malowania figurek. Wiem, że malujesz już dekadę, a ja dopiero zaczynam, ale patrząc na kunszt i niezwykłą dbałość o szczegóły, to mam wątpliwości czy maziać swoje modele dalej. Czasami jak człowiek spojrzy na prace mistrzów, to nie inspiruje go to do dalszego wysiłku, tylko pokazuje jak żałośnie babrze farbą po modelach. Ech, masa roboty mnie jeszcze czeka... ;>

    Fascynuje mnie jeszcze jak znajdujesz wolny czas na RPG i tyle projektów modelarskich, szczególnie przy obowiązkach rodzinnych i zawodowych.

    PS.
    Ciekawostką jest to, że studiowaliśmy na jednej uczelni. Zastanawia mnie czy przypadkiem nie wpadliśmy na siebie w korytarzach WTL (studiowałem tam w latach 2005-2011).

    [edit]Heh, musiałem edytować. Tak to jest jak piszesz komentarze o 4 rano.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy kiedyś zaczynał, moje modele na początku też nie budziły zachwytu. Ale z czasem i każdym kolejnym pomalowanym modelem było coraz lepiej.

    Trzeba malować, czytać poradniki i malować ;)

    Co do WTl to ja studiowałem (bo to dobre określenie ;) ) w latach 2001-2006, przy czym przez dwa ostatnie lata rzadko bywałem w murach tej 'zacnej' uczelni.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...