wtorek, 13 marca 2012

Warsztat: Kamienica, cześć 6.
Witryna i oświetlenie LED.

Dzisiaj większość dnia spędziłem na cięciu przewodów, lutowaniu, klejeniu, mocowaniu i podłączaniu taśm LED. Udało mi się podłączyć przewody poprawnie, nawet nie poparzyłem się lutownicą, którą do lutowania, a nie cięcia styropianu, wykorzystałem po raz pierwszy od dekady.

Przy okazji wyczyściłem witryny i poprzestawiałem nieco figurki, tak czy inaczej całość prezentuje się następująco:


Rano udało mi się przysiąść na dwie godziny do kamienicy. Do czasu przybycia kuriera z elementami oświetlenia udało mi się zbudować ostatnie piętro Kamienicy i zacząć poddasze i dach, który być może uda mi się zrobić dzisiaj.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz