sobota, 19 maja 2012

Diorama Mrocznych Elfów, część 6

Wśród moich modelarskich narzędzi mam jedno. które znika, gdy jest najbardziej potrzebne...

Kilka lat temu postanowiłem zebrać do pudełka (przeźroczystego, które zostało mi komplecie kostek do RPG) popiół z kadzidełek. Popiół wykorzystywałem do mieszania z pigmentami, czy do wykańczania podstawek pod figurki i dioramy.

Kilka miesięcy temu pudełko zniknęło w szafie i pojawiło się trzy tygodnie później. Podobnie było dzisiaj, gdy chciałem nadać fakturę kamiennej ścianie, pudełko znów zniknęło w szafie. Korzystając z wolnego wieczoru posprzątałem więc szafę, niestety pudełka nie znalazłem. Zobaczymy, może wróci...

...wcześniej, używając kleju Wikol, piasku i trocinowych posypek przygotowałem dioramę dla Mrocznych Elfów do malowania:



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...