piątek, 23 listopada 2012

Nagroda Liebster Blog Award

Witam szanowne państwo-draństwo

Do nagrody Liebster Blog Award mój blog został nominowany przez Adriano z gryfabularne.blogspot.com.

Teraz więc moja kolej na nominowanie pięciu wartych, moim zdaniem, odwiedzin blogów. 


Cóż, listę blogów które czytuję regularnie można znaleźć w linkach po lewej stronie. Ale poniżej wyróżnię kilka z nich. Przy czym, przedstawiając swoje propozycję nie chciałem powtarzać nominacji blogów o których wiem, że otrzymały już nagrodę Liebster Blog Award . Przedstawiona poniżej kolejność jest zupełnie przypadkowa.

  • Moja pierwsza nominacja dotyczy bloga poświęconego przede wszystkim  1ed WFRP, ale ostatnio także figurkowej odmianie Warhammer. Zapraszam więc do odwiedzenia Pafhammera.
  • Drugą nominację przyznaję prowadzonemu przez FireAnta serwisowi Wrota - Polska sieć blogów bitewnych, którego głównym celem jest spopularyzowanie polskojęzycznych blogów poświęconym modelarstwu i bitewniakom.
  • Trzeci blog poświęcony jest głównie modelarskiej stronie Mordheim. Zapraszam do odwiedzin Hakostwo Blog, który współtworzony jest przez Skavenblight i Kapitana Haka.
  • Moja przedostatnia nominacja w ramach Liebster Blog Award  to blog Coloured Dust. Na łamach bloga znaleźć można wiele recenzji materiałów modelarskich oraz obejrzeć prace Arbala.
  • Jako piąty polecam blog Painting Mum Ańa Blog. Myślę, że fanom modelarstwa i bitewniaków autorki przedstawiać nie trzeba, a prace Ańi wzbudzają zachwyt od wielu lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz