czwartek, 31 stycznia 2013

Podsumowanie miesiąca. Styczeń.

styczniu na blogu opublikowałem 20 postów. 

Początek 2013 roku to kontynuacja malowania modeli należących do kompanii Nieumarłych, które rozpocząłem pod koniec 2012 roku. W pierwszym miesiącu 2013 roku skończyłem malować modele Szkieletów i Upiorów oraz Mrocznych Wilków.

Ponadto, na blogu opublikowałem poradnik w którym krok po kroku przedstawiłem poszczególne etapy malowania figurek Mrocznych Wilków oraz udało mi się napisać kilka słów na temat zbioru opowiadań Wojownicy Ulryka, których akcja osadzona jest w świecie Warhammera.

Na blogu udostępniłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#96#97#98 i #99oraz zamieściłem recenzję czterech zestawów figurek od Lead Adventure (Kitchen GuardArchivist and MerchantWalter, The Little Herald i Mad Griet).



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz