czwartek, 16 maja 2013

Master of Imagination 2013

Ktoś z szanownego państwa-draństwa wybiera się do Radomia 29 czerwca 2013? 

Ja niestety nie, a chciałbym.

Bowiem 29 czerwca 2013 roku w Radomiu przy okazji I Radomskiego Dnia Gier Bez Prądu odbędzie się, organizowana przez firmę
White Tree z Oskarem Rakso Walczewskim na czele, czwarta edycja ogólnopolskiego  konkursu  malarstwa  i  rzeźby figurkowej:



Jeśli jeszcze jakimś cudem ktoś z państwa-draństwa nie wie co to za wydarzenie, to można kliknąć sobie w powyższy link i poczytać. Z kolei TUTAJ można sobie przyswoić relacje z poprzednich edycji.

Piszę o MOI nie dlatego, że chciałbym startować w konkursie - bowiem bawię się w malarstwo stołowe i daleko mi do mistrzów pędzla, a moje modele przeznaczone są do gry, a nie do podziwiania w gablotkach. Po prostu trochę żałuję, że także w tym roku nie uda mi się osobiście poznać wielu fajnych ludzi i obejrzeć na żywo fantastycznych prac, które podziwiam na ekranie monitora.

A wracając do konkursu, to jak zapewnił mnie Rakso niebawem powinna pojawić się oficjalna strona MOI, a więc i kolejne informacje, które pojawią się także na tym blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz