środa, 4 czerwca 2014

Najemne Ostrze - Magus

Pepe na łamach forum Azylium zaproponował stworzenie zasad dla nowego Najemnego Ostrza - Alchemika do gry Warheim FS. Spodobał mi się ten pomysł, jednak postanowiłem zmodyfikować nieco zaproponowane przez Pepe zasady. 

Zapraszam do lektury i udziału w dyskusji na Azylium.
Nazwa
  • Po pierwsze proponuję zmianę nazwy najmity z Alchemika na Magusa. Nazwa Alchemik w Warheim FS jest zarezerwowana dla Magistrów Tradycji Metalu, a określenie Magus wciąż pozostaje wolne - nie licząc nazwy scenariusza Wieża Magusa z którą można powiązać najmitę.
Fluff
  • Uzupełniłem też fluff o opis Alchemika znajdujący się w podręczniku do 1 ed. WFRP.
Uwagi
  • Wydaje mi się, że możliwość rekrutacji Magusa przez te kompanie, które mogą wynająć Skrybę będzie odpowiednia.
  • Zmieniłem też umiejętności, których może nauczyć się najmita. Moim zdaniem eliksir życia jest zbyt potężny jak na zdolność, którą miałby dysponować najmita - natomiast może to być świetna umiejętność dla Postaci Dramatu - Alchemika. Z kolei drugą umiejętność dałbym jakiemuś Felczerowi - Postaci Dramatu. 
  • Podobnie dostosowałem do ogólnego poziomu mocy jakim dysponują Najemne Ostrza pozostałe umiejętności do nauczenia.
Charakterystyka
  • Jako, że Magus to typowy uczony moim zdaniem powinien posiadać też taką charakterystykę, podobnie jak Czarownica czy Skryba.
  • Zamieniłem też granat dymny na ładunki wybuchowe, te drugie moim zdaniem są bardziej odpowiednie ale tu nie będę się upierał.
Zasady specjalne
  • Ograniczyłem pogardę do modeli duchownych, moim zdaniem to wystarczy.
  • I w końcu dałem Magusowi dostęp do receptur działających na zasadzie zaklętych czarów.
Uwagi, spostrzeżenia, komentarze mile widziane.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz