niedziela, 16 stycznia 2011

Warheim FS w SMOKU (i BARDZIE) 7

W piątek rozegrałem trzy potyczki z Averlandem Szczerego. Niestety w tym tygodniu nie udało się spotkać w większym gronie, a i tak ze względu na turniej jakiejś karcianki w Smoku, po pierwszej bitwie musieliśmy przenieść się do Barda.

Pierwszy scenariusz rozgrywany był wewnątrz murów (święte Źródło) i zakończył się wygraną Krasnoludów - o zwycięstwie znów zdecydowali krasnoludzcy strzelcy wyposażeni w kusze, którzy wykazali się dużo większą skutecznością niż wymaksowany Averlandzki snajper, który stojąc na dachu nie potrafił skutecznie zagrozić krasnoludom.

Dwa kolejne scenariusze rozgrywaliśmy poza murami. Pierwszy z nich wygrał Szczery, który z dystansu wyłączył mi kilku stronników i bohatera Trollobójcę, w efekcie czego krasnoludy pozbawione zwierzchnictwa Tana (który w tym czasie zmagał się z własnymi demonami - zdarzenie losowe: Opętanie) rozbili się.
Nieszczęście dopadło też maga Averlandczyków, który zaatakowany przez Wielkiego Demona (Przekleństwo Tzeentcha) stracił poziom i znów zna jedno zaklęcie.

Po tym scenariuszu w czasie sekwencji po potyczce umarł na śmierć wyłączony z akcji Trollobójca, a Kowal Run popsuł runiczny topór Długobrodego, który wyposażony w Pilotkę został pilotem nowiuśkiego Żyrokoptera.

Drugi ze scenariuszy wiejskich (Złoto Piratów) wygrały Krasnoludy. Żyrokopter przetrwał silny ostrzał i (z 1 pkt ŻW) pilotowany przez Długobrodego natarł na stojących na wzgórzu averlandzkiego maga i snajpera, obu wyłączył z akcji, a snajperowi zabrał jeszcze Smoczy Łuk*, którym od teraz będzie władał Tan.
Na ziemi krasnoludzcy piechurzy wspomagani ogniem strzelców przyjęli na siebie atak averlandzkich pikinierów, by w następnych turach posłać ich na ziemię. Strażnicy Dróg z Averlandu widząc determinację krasnoludów oddali pola i rozbili się.

Po ostatniej z potyczek, postanowiłem wykuć na Żyrokopterzy runy - nieco ryzykowny pomysł biorąc pod uwagę, że bitwę wcześniej Kowal Run popsuł topór ;) Ale koniec końców udało się na wartym 150 zk Żyrokopterzy wykuć runę penetracji zwiększającą Siłę o +1 oraz Runę Płomieni, która spowiła machinę płomieniami :D

*Smoczy Łuk:
Smoczy Łuk jest prastarym artefaktem pozostałym po koloniach elfów w Starym Świecie. Dzięki niezwykłemu kunsztowi wykonania, łucznik jest w stanie pokonać najprzedniejszych strzelców Imperium.

Smoczy Łuk jest bronią dystansową o zasięgu 36” i SILE 5, ponadto łuk posiada cechę oręża przebicie pancerza.

UWAGI: Smoczy Łuk jest dostępny wyłącznie dla modeli należących do kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga, Strażników dróg z Averlandu, Zbrojnej kompanii z Ostlandu, Zbrojnych z Middenheim, Żołnierzy z Reiklandu oraz Leśnych elfów z Athel Loren i Elfów Wysokiego Rodu z Ulthuanu. Przedmiot jest niedostępny dla drużyn w szeregach których służą DUCHOWNI Sigmara lub Ulryka.
MAKSYMALNY ZASIĘG: 36”; SIŁA: 5; ZASADY: przebicie pancerza.
TRAFIENIA KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 75+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Obecnie, krasnoludy prezentują się tak:

BOHATEROWIE
:
Tan:
3/5/4/4/5/2/3/3/9
OnM (2), TdZ, Dowódca 12"; Twardziel (Wt +1), Ekonom, Strzelec, Unik
Stare wojenne rany
Sztylet, Topór Krasnoludzki - Runa Uderzenia, Runa Mocy, Runa Ognia
Harpun - Runa Płomieni, Smoczy Łuk*
Średni Pancerz - Mistrzowska Runa Adamantytu (WT +1), Tarcza, Hełm
Czosnek, Kaganek, Kitajskie Jedwabie, Lina & Hak
PD: 57

Kowal Run:
3/5/4/4/5/3/2/1/9
OnM (2), TdZ, Kowal Run, Błogosławieństwo Przodków; Odporność na strach; Twardziel (Wt +1), Unik, Silny cios
Sztylet, Topór Krasnoludzki - Runa Furii
Toporki do rzucania, Pistolet Pojedynkowy
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
Czosnek, Talizman - Runa Szczęścia, Kaganek, Kucharska Księga, Lina & Hak
PD: 37

Długobrody:
3/5/4/4/5/1/2/2/9
OnM (2), TdZ; Twardziel (Wt +1), Unik, Pilotaż
Sztylet, Topór Krasnoludzki - Runa Ognia, Broń Wielka (Młot)
Pistolet pojedynkowy, Toporki do rzucania
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
Czosnek, Karty Tarota, Pilotka, Lina & Hak
PD: 33

Łamacz Żelaza:
3/5/3/3/4/1/2/3/9
OnM (2), TdZ, Odporność na strach, Furia; Unik, Twardziel
Sztylet, Topór Krasnoludzki, Przełamujący Oblężenia
Pistolet pojedynkowy
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
Czosnek, Talizman Szczęścia, Lina & Hak
PD: 26

Trollobójca:
3/5/3/3/5/1/3/1/10
OnM (2), TdZ, Fanatyk, Pogromca, Topory Pogromcy, Zhańbiony; Unik
Topór Krasnoludzki, Topór Krasnoludzki, Broń Wielka (Topór)
Lina & Hak
PD: 5

STRONNICY
:
Strzelec: x3
3/4/4/3/4/1/3/2/10
OnM (2), TdZ
Sztylet, Topór Krasnoludzki,
Muszkiet Krasnoludzki, Kusza
Tarcza, Hełm, Średni Pancerz
PD:14

Wojownik Klanowy: x2
3/5/3/4/4/1/2/2/10
OnM (2), TdZ
Sztylet, Topór Krasnoludzki
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
PD:14

Pogromca Trolli: x1
3/5/3/3/4/1/2/2/10
OnM (2), TdZ, Fanatyk, Pogromca, Topory Pogromcy
2x Topór Krasnoludzki, Broń Wielka (Topór)
PD:8

Wojownik Klanowy: x3
3/5/3/3/4/1/2/1/9
OnM (2), TdZ
Sztylet, Topór Krasnoludzki
Średni Pancerz, Tarcza, Hełm
PD:4

Żyrokopter: x1
-/-/-/4/5/3/-/-/-
Duży Cel, Lot, Kusza Powtarzalna, Machina Wojenna, Machina Zwiadowcza, Ochrona Pancerza, Pilotaż, Trafienie Z Uderzenia, Utrzymanie, Żyrokopter; Runa Penetracji; Runa Płomieni
PD:0

Punkty Kampanii: 70
Determinacja: 25
Gniew: 9
Odporność: 36

Prestiż drużyny: 483

Horda (+2); Obrotność; Nienawiść; Nieśmiertelni; Nieustępliwość; Rządcy; Samowystarczalni (x2); Taktycy; Uporczywość; Zhańbiony; Zabobonny Lęk; Zachłanność (+3), Zamożność; Żądza Krwi.

Skarbiec:
2xBroń Wielka, 2xTopór Krasnoludzki, Lina & Hak, 81 zk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...