czwartek, 10 grudnia 2015

Fulgrim

Fulgrim pióra Grahama McNeilla to piaty (i ostatni wydany w języku polskim) tom cyklu Herezja Horusa, którą to serią, jak szanowne państwo-draństwo dobrze wie, zaspokajam mój głód świata w którym istnieje tylko wojna.

Jak już napisałem wcześniej, gdy polecałem wam poprzednie tomy Herezji Horusa nie miałem dostępu do powieści osadzonych w mrocznym uniwersum WH40k ale zmieniło się to dzięki audiobookom które nagrał i udostępnił w sieci Wojtek.

Fulgrima mogę polecić przede wszystkim jako świetny materiał dla Mistrzów Gry i graczy, którzy chcą zobaczyć w jaki sposób swych wybrańców kusić może Slaanesh, Pan nieprawych przyjemności. Po lekturze piątej powieści z cyklu Herezja Horusa z dużą dozą prawdopodobieństwa zmienicie swoje zdanie na temat wyznawców Księcia Ciemności.

Gdyby ktoś z was chciał przeczytać więcej o Fulgrimie autorstwa Grahama McNeilla, to polecam wam recenzję opublikowaną na łamach Maniexite.

A jeśli jesteście zainteresowani audiobookiem to plik możecie pobrać STĄD, z kolei TUTAJ znajdziecie blog prowadzony przez Wojtka. Natomiast więcej o lektorze możecie dowiedzieć się słuchając TEGO wywiadu.



I to wszystko na dzisiaj. Jeśli szanownemu państwu-draństwu spodobał się wpis i chcecie mi zrobić dobrze to udostępniajcie post oraz zostawcie po sobie ślad klikając na umieszczone poniżej gwiazdki, kwadraty oraz inne G+1 czy FB lubię to!.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz