Strony

poniedziałek, 12 września 2011

Kampania Wrześniowa, część 4: Aktualizacja - Orki & Gobliny

Ludki som trochiem jak duże świnie. Nawet tak samo kwiczom. Pokurcze som twarde i wredne, lepij ich unikać, ale tyż głośno siem drom, jak ich żywcem podpiec na rożnie. Można siem nimi pożywić, jak nima nic inszego. Elfiaki som trochiem dziwne, majom taki inkszy smak. Ja ich lubiem, ale inne chłopaki mniej. Nizioły niby majom mało do obżarcia, ale z tych ichnich brzuchali som fajne steki.
- Flabgask, kucharz wodza Grubnasha

Witam was serdecznie!

Choć zielonoskórzy dostali w ostatniej potyczce niezłego łupnia od Krasnoludów QC to z woli Gorka (a może nawet Morka) nikt nie zginął w wyniku odniesionych ran, a za złupione kosztowności udało się wcielić w szeregi kolejnego goblina i Squiga.
Kolejne zarobione złote korony planuję wydać na rekrutację Orka. Orkowie to jedyni stronnicy w kompanii zielonoskórych, którzy mogą awansować na bohaterów - w przypadku goblina awans kończy się pożarciem przez Herszta, który nie lubi jak za cienkie w uszach wtrącają się w nie swoje sprawy.


Obecnie kompania prezentuje się w tak:


Miłego czytania i liczę na wasze rady i pomoc!
Niech Gork i Mork będą z wami!

BOHATEROWIE:


HERSZT: Kharr'Ghoul Żelaznyłeb

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  5  3  4  4  1  2 1  8
Punkty Doświadczenia: 21
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; Zbrojny po Zemby.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Rembak, Broń Wielka); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:

SZAMAN: Wurrghu Czachogniot

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:
Czary: Czacha dymi.
Zasady specjalne: Mag.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

DEBEŚCIAK: Azgarr Kościochrup

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 9
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

DEBEŚCIAK: Kurgan Karkołamacz

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 9
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:


STRONNICY:


TROLL RZECZNY: Buuurp Ryborzyg

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
6  3  1  5  4  3  1  3  4
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Duży Cel; Głupota; Guuupi; Plwocina Trolla; Przepastne Trzewia; Regeneracja; Strach; Rzeczny Troll.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

GOBOS: Grzdyl Ztyłubójca & Kiełbas Obszczymur

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  3  3  3  1  3  1  5
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

SQUIG: Piccachu & Truskaff

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  3  3  3  1  3  1  5
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -



Prestiż drużyny: 98
Punkty Kampanii: Determinacja: 1; Gniew: 0; Odporność: 0.
Zasady Specjalne:
Skarbiec: 3 zk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz