Strony

czwartek, 22 grudnia 2011

Kampania Wrześniowa, część 9: Aktualizacja - Łowcy czarownic

Kompania Łowców czarownic stawiła czoła przeważającym siłom Zielonoskórych i pokonała ich. Ale czyż mogło być inaczej, skoro:

Quote::
Wiara żołnierza w swego dowódcę jest jego najlepszym pancerzem i tarczą.
- Codex Imperialis

Quote::
...nauczę was osłaniać się pancerzem wiary, tworzyć broń z odwagi i tarcze z przekonań. Wtedy stawicie czoła demonom ciemności i ludziom, którzy chcą być im podobni.
- Sigismund von Sonnenschein, Prezbiter Sigmara




Zapraszam do lektury i komentowania!


BOHATEROWIE:

INKWIZYTOR: Rupert Tore
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  4  3  3  1  4  1  8
Punkty Doświadczenia: 23
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Błogosławieństwo Sigmara, Duchowny, Inkwizytor, Kapłan-wojownik, Modlitwy do Sigmara, Słuszny Gniew.
Modlitwy: Groza Sigmara.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Miecz, Pistolet Pojedynkowy); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:

PREZBITER SIGMARA: Sigismund von Sonnenschein
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  3  3  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 14
Umiejętności:
Zasady specjalne: Błogosławieństwo Sigmara, Duchowny, Kapłan-wojownik, Modlitwy do Sigmara, Ofiara, Słuszny Gniew.
Modlitwy: Młot Sigmara, Płomień Wiary.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Pistolet Pojedynkowy); pancerz (Hełm, Średni Pancerz)
Ochrona Pancerza:

ŁOWCA CZAROWNIC: Vorster Pike
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  3  3  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz, Kusza); pancerz (Hełm)
Ochrona Pancerza:

ŁOWCA CZAROWNIC: Matthias Thulmann
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  3  3  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza:

ŁOWCA CZAROWNIC: Heinrich Malz
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  3  3  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 9
Umiejętności:
Zasady specjalne: Spalić Wiedźmę.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (Hełm)
Ochrona Pancerza:

STRONNICY:


ZELOTA: Kurt
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  2  3  3  1  3  1  7
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Maczuga, Proca); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

FLAGELANT: Diechl & Dieter
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  4  4  1  3  1  10
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Fanatyk, Furia.
Ekwipunek: oręż (Cep Bojowy); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

PIES BOJOWY: Reue & Gewissen
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  4  4  1  3  1  10
Liczba: 2
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Broń Naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

KUPIEC: Johann Grosz
Code::

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  3  3  1  3  1  7
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 1
Umiejętności:
Zasady specjalne: Ekonom, Kupiec.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Miecz); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -



Prestiż drużyny: 146
Punkty Kampanii: 6 (D: 2, G: 2, O: 2)
Skarbiec: Sztylet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz