Strony

sobota, 8 grudnia 2012

Karty: Nekromancja

Nekromancja to Magia Śmierci. W odróżnieniu od Magii Ametystu, jest praktyką wynaturzoną. Wykorzystując moc bluźnierczej Dhar Nekromanta przedłuża swoje życie i powstrzymuje śmierć, gwałcąc w ten sposób najświętsze prawo natury. Najbardziej przerażające zaklęcia Nekromanckie wymagają zwykle długotrwałych rytuałów. Na Nekromantach zasłużenie ciąży jak najgorsza reputacja, co zmusza Magów Śmierci do praktykowania Nekromancji w ukryciu i tajemnicy. Zawsze muszą wyprzedzać o krok ścigających ich Łowców Czarownic. W Imperium praktykowanie Nekromancji jest zakazane, a schwytani Nekromanci paleni na stosie.
Nekromanci zawsze cierpią na trupozę - rodzaj choroby psychicznej - osoby zdrowe nie spędzają czasu na zabawianiu się z brudnymi i zakażonymi trupami. Trupoza zaczyna się jako żądza odkrycia tajemnicy nieśmiertelności dzięki studiowaniu Nekromancji, ale z biegiem czasu Nekromanta coraz bardziej pogrąża się w chorobie, która staje się czystą manią badania zwłok. Nekromanci opętani obsesją śmierci zdolni są do ogromnych poświęceń, by tylko oglądać oraz badać trupy i rozkoszować się przeobrażaniem ich w Zombie i Szkielety.
Nekromancja pozostaje nieodmiennie w sferze zainteresowania Ludzi, których żywot jest krótki, a nie innych długowiecznych ras. Fakt ten jest często przedmiotem spekulacji uczonych. Elfy, których żywot jest dostatecznie długi, nie widzą potrzeby przedłużania go w nienaturalny sposób. Krasnoludy natomiast nie posiadają odpowiednich zdolności magicznych. Orki i Gobliny nie mają pełnej świadomości własnej śmiertelności i nie odczuwają strachu przed śmiercią w taki sam sposób, jak Ludzie. Skaveni są zbytnio zajęci próbami odnalezienia drogi ku Rogatemu Szczurowi. Może właśnie z tych przyczyn jedynie Ludzie studiują Nekromancję i wkraczają na ścieżkę wiodącą ich do tej szczególnie szkaradnej formy wiecznego życia, tudzież egzystencji w stanie wiecznego potępienia.
Kiedy człowiek wkracza na mroczną ścieżkę ku Nekromancji, odrywa się od swej śmiertelności. Obsesyjne badanie sekretów śmierci sprawia, że Nekromanta przypomina coraz bardziej drżący wytwór własnej magii. Ci z czarodziejów, którzy zagłębili się w sztukę Nekromancji, stoją pomiędzy światem żywych i umarłych, nie będąc ani żywymi, ani w pełni Nieumarłymi. Mimo to, znacznie bliżej im do tych ostatnich, o czym świadczą wymownie ich powykręcane diabelską magią ciała i umysły rozdarte potwornościami, których dane im było doświadczyć.
Dwunasta talia Kart Magii zawiera czary Nekromancji.
Karty można pobrać STĄD lub obejrzeć TUTAJ.


DOwNlOad|OnLInE

***
Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB, 
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
 
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.
 ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz