Orkowie nie zakładają królestw czy państw tak, jak czynią to ludzie. Mimo to, istnieją krainy pozostające pod całkowitą kontrolą czy to Orków, czy Goblinów. Większość Orków rozróżnia dwa rodzaje ziem: zielone i insze kawałki. Bardziej ambitni Hersztowie widzą świat bardziej dokładnie: moje zielone, zielone co bendom moje i insze kawałki.
Orkowie i Gobliny występują najliczniej na Złych Ziemiach. Są również i inne rejony, w których pozostają dominującą, (nieomalże) inteligentną rasą. Ziemie, które przed pojawieniem się na nich Orków nie były kompletnie jałowe, stają się takowymi wkrótce po ich przybyciu. Ów fakt w połączeniu z niemożliwą do zaspokojenia żądzą krwi sprawia, że plemiona Orków nieustannie się przemieszczają, chociaż Zielonoskórzy po zdobyciu szczególnie dużej czy łatwej do obrony fortecy zostają w niej na dłużej. Jednak nawet plemię wiodące osiadły tryb życia gotowe jest porzucić swe umocnienia, kiedy wzywa je Łooomot!.
Możecie także zostać Patronami DansE MacabrE i wesprzeć projekt za pośrednictwem strony patronite.pl. A więcej o moim udziale na patronite.pl znajdziecie TUTAJ. | You can also become Patrons of DansE MacabrE and support the project through the patronite.pl website. And more about my participation at patronite.pl can be found HERE. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz