Choć ogry są z natury odporne na mutacje, to złowroga energia, która spływa ze szczytu świata jest naprawdę silna i w wyniku jej działania ogry, które zapuszczają się na daleką Północ, są spaczone i powykręcane jak wszystkie stworzenia, które zamieszkują na Pustkowiach Chaosu.
Ogry nie widzą w tym nic złego, wręcz przeciwnie, bowiem mutacje zwykle wpływają korzystnie na ich umiejętności na polu bitwy tudzież w salach uczt. Dodatkowa głowa daje możliwość pożarcia dwa razy tyle jedzenia, dodatkowy burczący żołądek w brzuchu w znaczący sposób przyspiesza proces trawienia, a nowe ramię czy macka pomagają ogrowi pochwycić jego ofiarę.
Również obietnice wiecznego konfliktu są dla ogrzej rasy nie lada pokusą.
Do złożenia Potwornego ludu Nurgla, czyli kompanii Grasantów Chaosu (Nurgla) i Kultu Dzieci Zagłady do Warheim FS postanowiłem użyć modeli od GW, Kromlech i Rotten Factory. Dziś mam dla zdjęcia modeli, które występować będą w roli stronników. | To assemble the Monstrous People of Nurgle, i.e. the company Marauders of Chaos (Nurgle) and the Cult of the Children of Doom, for Warheim FS I decided to use mniatures from GW, Kromlech and Rotten Factory. Today I have models for photos who will act as henchmen. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz