Witam was serdecznie!
Zielonoskórzy w ostatniej potyczce bez problemu rozbili nieliczną kompanię Krasnoludów, a zwycięstwo zostało nagrodzone sowitymi łupami.
Herszt Zielonoskórych przeznaczył złoto, błyskotki i świecidełka na rekrutację Orkowych Chopaków oraz jeszcze jednego Gobasy (co by bełty łbem łapał).
Obecnie kompania prezentuje się w tak:
Zielonoskórzy w ostatniej potyczce bez problemu rozbili nieliczną kompanię Krasnoludów, a zwycięstwo zostało nagrodzone sowitymi łupami.
Herszt Zielonoskórych przeznaczył złoto, błyskotki i świecidełka na rekrutację Orkowych Chopaków oraz jeszcze jednego Gobasy (co by bełty łbem łapał).
Obecnie kompania prezentuje się w tak:
Miłego czytania i liczę na wasze rady i pomoc!
Niech Gork i Mork będą z wami!
Niech Gork i Mork będą z wami!
BOHATEROWIE:
HERSZT: Kharr'Ghoul Żelaznyłeb
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 5 3 4 4 1 2 1 8 |
Umiejętności: Ja mieć plan!.
Zasady specjalne: Dowódca; Zbrojny po Zemby.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Rembak, Broń Wielka); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:
SZAMAN: Wurrghu Czachogniot
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 3 3 3 4 1 4 1 7 |
Umiejętności:
Czary: Czacha dymi, Piensci Gorka, Wejrzenie Gorka.
Zasady specjalne: Mag.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
DEBEŚCIAK: Azgarr Kościochrup
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 3 3 4 1 3 1 7 |
Umiejętności: Unik.
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
DEBEŚCIAK: Kurgan Karkołamacz
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 4 3 3 4 2 3 1 7 |
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:
STRONNICY:
TROLL RZECZNY: Buuurp Ryborzyg
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 6 3 1 5 4 3 1 3 4 |
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: Duży Cel; Głupota; Guuupi; Plwocina Trolla; Przepastne Trzewia; Regeneracja; Strach; Rzeczny Troll.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
GOBOS: Grzdyl Ztyłubójca & Kiełbas Obszczymur
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 2 3 3 3 1 3 1 5 |
Punkty Doświadczenia: 2
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
GOBOS: Busk Piachempoczach
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 2 3 3 3 1 3 1 5 |
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
CHOPAK: Druk Śmierdzichuch & Mruk Parzyłapa
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 4 3 3 3 4 1 2 1 7 |
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
SQUIG: Piccachu & Truskaff
Code:: |
Sz WW US S Wt Żw I A CP 2K6 4 0 5 3 1 3 2 3 |
Punkty Doświadczenia: 0
Zasady specjalne: No to Hooop!; Dzikie Squigi; Rozmiar rzondzi; Zwierzę.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
Prestiż drużyny: 136
Punkty Kampanii: Determinacja: 3; Gniew: 2; Odporność: 3.
Zasady Specjalne:
Skarbiec: 4 zk, 2 Łupy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz