niedziela, 31 maja 2015

Podsumowanie miesiąca. Maj.

Jak zapewne zauważyliście w maju na blogu Danse Macabre zamieściłem 29 wpisów, czyli nieco więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku.

Na łamach blogu zamieściłem dwie recenzje, w pierwszym wpisie zaprezentowałem szanownemu państwu-draństwu model Fitch, Halfling od Reaper Miniatures  od Reaper Miniatures, z kolei druga recenzja to przedstawienie zawartości pudełka Nemesis - dodatku do gry planszowen Relic: Tajemnica Sektoria Antian od wydawnictwa Galakta.

maju pomalowałem także kolejne modele do drużyny Strażników dróg z Averlandu. Do skończonych figurek dołączyli Prezbiter Sigmara oraz Traperzy i znaczniki pułapek.

Wziąłem także udział w prowadzonej przez koyotha #9 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, której tematem przewodnim było Kontrast.

Na blogu zamieściłem także zasady dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy do Warheim FS.

Ponadto, w szeregach Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów pojawili się Ogniobrzuchy, Rzeźnik, Żelazobrzuchy oraz Traperzy i Byk z ołowiomiotaczem.

Oprócz wymienionych wyżej wpisów w maju na blogu Danse Macabre opublikowałem kolejne posty z serii historia świataRozwój Krasnoludów, Rozwój ludzkości oraz Rozwój niziołków i Rozkwit ludzkości. Przypominam, że wszystkie opublikowane dotychczas wpisy fluffowe dostępne są w czytelni.

I tradycyjnie już w mijającym miesiącu zamieściłem także kolejne wydania Zebranych z tygodnia (#216, #217, #218 oraz #219 i #220) oraz udostępniłem odnośniki do przygotowywanych przez Maniexa i jego serwitora Podsumowań Tygodnia (#115, #116, #117 oraz #118 i #119) publikowanych na łamach bloga Wrota - polska sieć blogów bitewnych.

I dla porządku, wypada wspomnieć jeszcze o kolejnym wpisie z serii Muzycznie oraz gościnnym ogłoszeniu dotyczącym turnieju Mordheim.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Zebrane z tygodnia #220

Zapraszam do lektury i komentowania #219 zestawienia z cyklu Zebrane z tygodnia, w którym zebrałem galerie, nowości, poradniki oraz recenzje i ciekawostki związane głównie z uniwersum Warhammer, choć nie tylko...

A sto tygodni temu wydarzyło się:


Zaś dwieście tygodni temu wydarzyło się:

Warhamer:

  • Na łamach bloga Danse Macabre w ramach cyklu historia świata opublikowałem wpis zatytułowany rozkwit ludzkości.
  • Z kolei Inkub na blogu Wojna w miniaturze wpisem Mekaniacy kontynuuje cykl z otchłani czasu.
  • Natomiast Borejko na łamach Git Games przybliża zawartość wydawnictwa Citadel Journal Spring and Warhammer Role Playing A.D. 1985. 

Galeria:

  • Na stronie Mad Robot Miniatures dostępne są zestawy Dragon Breatplate Torsos oraz Dragon Horn Helmets i Dragon Sholder Pads, które z powodzeniem można wykorzystać do konwersji modeli przedstawiających na przykład rycerzy zakonnych czy zbrojnych służących w kompanii Krwawego Smoka.
  • Natomiast jeśli szanowne państwo-draństwo szuka modeli, które przedstawiać będą Najemne Ostrza, to być może zainteresuje was zestaw Hired Hands od Black Skorpion Miniatures.
  • Z kolei Ristuls Extraordinary Market powiększył swoją ofertę o zestaw Cursed Fantasy Treasure Terrains, który z powodzeniem można wykorzystać do waloryzacji makiet lub podstawek czy wykonania własnych znaczników kosztowności.

Poradniki:

  • Gdyby ktoś z szanownego państwa-draństwa chciał zrobić bruk na podstawkach modeli to stosowny poradnik na łamach bloga Mordheim Treasure Hunters opublikował Nazroth.
  • Z kolei z lektury poradnika zamieszczonego na blogu  FGB.Club czytelnik dowie się jak krok po kroku pomalować twarz figurkowego bohatera.
  • I w końcu Spell, który na łamach swojego bloga Bloody Brushes publikuje poradnik traktujący o wykorzystaniu gąbki podczas weatheringu.

Recenzje:

  • W minionym tygodniu na łamach Danse Macabre rozpakowałem pudełko z dodatkiem Nemesis przeznaczonym do gry planszowej Relic: Tajemnica Sektoria Antian.
  • Z kolei Maniex na swoim blogu Maniexite otworzył pudełko z modelem Imperial Knight Titan od Games Workshop.
  • Natomiast Kamil na blogu Zielony Skaven podzielił się swoimi wrażeniami na temat zestawu do transportu figurek Maxi Plus od Safe and Sound.

Podsumowania:

  • Maniex wraz ze swoim niestrudzonym serwitorem podsumował kolejny tydzień na blogach skupionych wokół serwisu Wrota - polska sieć blogów bitewnych.
  • Z kolei Zenon i Don_Silvarro na stronie The Node zamieścili kolejne wydanie Niszowej Niedzieli.
  • Zaś na łamach Tabletop Gaming News szanowne państwo-draństwo może zapoznać się z kolejnymi wydaniami Middweek, Friday i Saturday Snippets oraz Review Roundup.

Ciekawostki:

  • Michał na łamach wymienianego dziś kilkukrotnie bloga DwarfCrypt w ramach serii demonologia słowiańska opublikował wpis traktujący o Gnieciuchu.
  • Z kolei fanów twórczości Georga R.R. Martina być może zainteresują artykuły opublikowane na stronie westeros.pl oraz The Washington Post. Pierwszy odnośnik prowadzi do komentarza autora Pieśni Lodu i Ognia na temat różnic pomiędzy książkami a serialem, natomiast drugi wpis to ilustrowany przewodnik przedstawiający wszystkie 456 zgonów opisanych na stronach powieści.
  • Ponadto, w minionym tygodniu w ramach #9 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego swoje prace opublikowali między innymi gospodarze blogów DwarfCrypt, Dziennik Groana oraz Hakostwo i The Fantasy Hammer.

Model tygodnia:

Papa Noigul’s Carnival sculpted and painted by Christoph Blumenthal.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

sobota, 30 maja 2015

Podsumowanie tygodnia #119

Zapraszam szanowne państwo-draństwo
do lektury #119 odcinka


zawierającego linki do wpisów, które zostały opublikowane na blogach zrzeszonych wokół Wrót - polskiej sieci blogów bitewnych.

Podsumowanie przygotował Maniex, który na co dzień prowadzi bloga Maniexite.

Blogerów zainteresowanych dołączeniem do sieci zapraszam do lektury TEGO wpisu.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

piątek, 29 maja 2015

Nemesis dodatek do gry Relic: Tajemnica Sektoria Antian.

Szanowne państwo-draństwo pozwoli, że niespełna dwa lata od recenzji gry Relic: Tajemnica Sektora Antian zaprezentuję zawartość pudełka pierwszego dodatku - Nemezis - wydanego również przez firmę Galakta.

Choć Warhammer w wersji fantasy pozostaje dla mnie głównym hobby, to jednak mroczne uniwersum WH 40k, w którym istnieje tylko wojna, pociąga mnie od lat. Na szczęście dla mojego skromnego budżetu planszowy Relic: Tajemnica Sektora Antian, na jakiś czas zaspokaja moją tęsknotę za 40 milenium.

W odległym sektorze Antian rozpętał się chaos. W jego centrum niczym otwarta rana pulsuje potężna Szczelina w Osnowie, przyciągając mroczną uwagę potężnych nowych wrogów, budzących grozę istot, które nawet w tej chwili krążą po sektorze niczym drapieżniki wokół rannej zdobyczy.
Nemezis jest z dawna wyczekiwanym dodatkiem do gry Relic: Tajemnica Sektora Antian, który wprowadza do rozgrywki kilka istotnych nowości.

Po pierwsze pozwala graczom na walkę pomiędzy sobą, a po drugie wprowadza Nemesis czyli potężnego, kierowanego przez jednego z graczy przeciwnika, którego celem jest ostateczne pokonanie pozostałych graczy.

Więcej o samym dodatku można przeczytać na stronie wydawnictwa Galakta (TUTAJ i TUTAJ). Ja przedstawię państwu-draństwu zawartość pudełka.

● 1 instrukcja ● 4 plastikowe popiersia nemezis ● 2 plastikowe popiersia postaci ● 2 plansze postaci ● 2 plastikowe podstawki postaci ● 2 plansze nemezis ● 2 plastikowe znaczniki poziomu ● 2 arkusze postaci ● 18 plastikowych łączników do tarcz wskaźników ● 18 tarcz wskaźników atrybutów, życia i niesławy ● 40 żetonów postaci i nemezis ● 4 arkusze nemezis ● 4 arkusze scenariuszy ● 60 kart Nemezis ● 50 kart Imperium ● 7 kart Relikwii ● 24 kart Uzbrojenia ● 9 kart Zagrożenia ●

Nemesis, podobnie jak Relic: Tajemnica Sektora Antian wydany został bardzo porządnie. Kolorowe karty i żetony, ozdobione grafikami ze świata WH 40k, są czytelnie wydrukowane, a plansze postaci są łatwe do złożenia.
Podobnie jak wcześniej postanowiłem ulepszyć nieco pionki i za pomocą pinezek do tablic korkowych i kleju cyjanoakrylowego przykleiłem popiersia do okrągłych podstawek z bitewnego WH 40k.
Same popiersia, zostały odlane z gumowatego tworzywa o większej elastyczności niż plastik i mniejszej ostrości detali. Oryginalnie tworzywo ma czerwony kolor w przypadku postaci Nemesis i szary w przypadku wiernych Imperatora, ja na potrzeby niniejszego wpisu pozwoliłem sobie pomalować pionki na szaro i zabarwić popiersia washami, tak by uwydatnić nieco detale.



Poniżej szanowne państwo-draństwo może obejrzeć zdjęcie wszystkich popiersi postaci dostępnych obecnie w grze.


Jedyną wadą dodatku Nemesis jaką znalazłem to pudełko, które nie odpowiada wymiarom pudełka z grą podstawową. Gdyby oba pudełka miały taką są długość i szerokość lepiej prezentowałyby się na półce.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

środa, 27 maja 2015

"Ryby... i inne zjawiska pogodowe!" - turniej Mordheim w Warszawie, 31.05.2015.

Dziś ogłoszenie:
Dnia 31 maja 2015 r. w godz. 9.30 - 20.00, w Staromiejskim Domu Kultury w Warszawie odbędzie się kolejny już turniej gry bitewnej Mordheim, tym razem pod nazwą "Ryby... i inne zjawiska pogodowe". Wydarzenie zgromadzi graczy nie tylko z Warszawy, ale i z całej Polski – w ciągu całodniowych starć na bitewnych stołach zmierzą się w walce o zwycięstwo, nagrody i przede wszystkim – dobrą zabawę.
Działająca w ramach Klubu Gier Przygodowych „Twierdza" sekcja gier bitewnych (znana także jako Klub „Dębowa Tarcza") spotyka się na grze w każdy wtorek o godzinie 19:00. Głównym systemem, jaki obecnie gości na stołach, jest Mordheim – gra, której akcja toczy się w zrujnowanym, przeklętym mieście, pełnym zarówno ukrytych bogactw, jak i licznych niebezpieczeństw. Prowadzone przez graczy bandy awanturników poszukują skarbów, usiłując przetrwać w obliczu zagrożenia. Większość gier odbywa się w systemie kampanii, który umożliwia graczom rozwój band i w rezultacie lepszą zabawę.
Od 2008 roku klub wielokrotnie organizował turnieje Mordheim, na które zjeżdżali gracze z całej Polski. Każdy turniej wyróżnia się innym tematem przewodnim. Temat ten ma odzwierciedlenie nie tylko w warstwie fabularnej turnieju, ale także w samych zasadach, które urozmaicają grę i stanowią dodatkowe wyzwanie dla graczy. Wszystkie turnieje mają formę krótkiej kampanii – zwykle rozgrywa się podczas niej pięć bitew.
Turniej "Ryby... i inne zjawiska pogodowe" skupia się wokół kapryśnej pogody panującej w zrujnowanym mieście. W każdym ze scenariuszy gracz zmierzy się nie tylko z przeciwnikiem, ale także z licznymi utrudnieniami spowodowanymi przez pogodę. Będzie musiał przetrwać ulewny deszcz, wichurę, mróz i inne anomalie, bowiem w Mordheim dzieją się najdziwniejsze rzeczy i wszystko jest możliwe.
Wstęp wolny dla publiczności. Zasady uczestnictwa i plan wydarzeń na stronie Klubu "Dębowa Tarcza" oraz w temacie dyskusyjnym na forum Azylium.
Zainteresowanych tematyką turnieju, zaplanowanymi scenariuszami i tłem fabularnym zachęcam do zapoznania się z pierwszą wersją pliku z regulaminem i scenariuszami. Jeszcze przed turniejem planowana jest jego kolejna wersja z licznymi poprawkami, które wynikły w trakcie testów oraz zostały zasugerowane przez czytelników.
Na zakończenie mamy przyjemność poinformować, że do grona sponsorów dołączyło pięć polskich firm figurkowych, których loga zamieszczam poniżej, jednocześnie dziękując im za udzielone wsparcie!





wtorek, 26 maja 2015

Rekrutacja: Zwiadowcza kompania z Królestw Ogrów. Byk z ołowiomiotaczem.

Jako, że w minionym tygodniu wpisem o Traperach zakończyłem rekrutację modeli bohaterów do Zwiadowczej kompanii z Królestw Ogrów do Warheim FS, dziś mam dla was zdjęcia pierwsze stronnika - Byka wyposażonego w ołowiomiotacz.

Model byka poza głową Ogra pochodzącą z zestawu Stonehorn i łbem Gnoblara z zestawu Scraplauncher składa się z części zawartych w zestawie Leadbelchers.

Efekt końcowy możecie obejrzeć poniżej. Wszelkie uwagi, komentarze, pomysły i spostrzeżenia mile widziane.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

poniedziałek, 25 maja 2015

Historia świata. Rozkwit ludzkości.

Ludzie są najliczniejszą ze wszystkich Ras Średnich. Jesteśmy dziećmi czystej selekcji naturalnej, próbki skamielin wyraźnie pokazują, że nasi przodkowie i wczesni Krasnoludowie rozdzielili się na długo przed przybyciem Pradawnych oraz Slannów, i od tamtej pory obie linie krwi ewoluowały równolegle. Tak jak Krasnoludowie są przodkami Gnomów, tak ludzie są żyjącym korzeniem z którego wyrosły takie myślące istoty jak Elfowie, Giganci, Ogry, a także ohydni Zwierzoludzie, a według niektórych przesłanek także Goblinoidy.
Może trudno jest zaakceptować tę prawdę, ale jest ona jedynym wyjaśnieniem pewnych niepodważalnych faktów. Po pierwsze nasze badania paleontologiczne potwierdziły, że ludzie w obecnym kształcie zamieszkują Stary Świat od ponad dwudziestu tysięcy lat. Po drugie, zarówno tkanki ludzi czystej krwi, jak i najstarsze skamieniałe szczątki naszej rasy nie zawierają żadnej magii. Jednak mimo całkowitego braku wewnętrznej i uniwersalnej magii w rasie ludzkiej, ludzie zawsze są zdolni do poczęcia niepłodnych hybryd z trzema zupełnie odrębnymi rasami, z których żadna nie może rozmnażać się z innymi: są to Elfowie, Goblinoidy i Ogry. Jeśli połączyć z danymi geologicznymi daty, które przyjmujemy za pojawienie się wszystkich trzech ras (a więc na długo po pojawieniu się pierwszych ludzi), jasne się staje, że ludzie są prekursorami, od których wywodzi się reszta ras powstałych w procesie Selekcji Nadnaturalnej, Elfowie, Ogry i Goblinoidy zostały stworzone z ludzi wskutek działania Magii!
Wzrost przeciętnego człowieka wynosi 175 centymetrów, waga bywa znacznie zróżnicowana, a długość życia wynosi około 80 lat, choć niektórzy dożywają i 100 (jednakże dłuższe życie musi być związane z działaniem Magii). Mimo braku natury magicznej, ludzie są czasem zdolni opanować Magię i osiągnąć niewielkie sukcesy w rzucaniu Zaklęć. Z drugiej strony - wrodzona inteligencja i ciekawość ludzi daje im najwspanialszą możliwość wykorzystania Prawa Naturalnego, dzięki czemu wytwarzają i kontrolują wiele urządzeń mechanicznych i przyswoili wiele z technologii Krasnoludów.
Charakter rasy ludzkiej jest bardzo zróżnicowany. Ludzie mają skłonność do łączenia się w grupy oparte na bliskiej rodzinie, darzą wielkim uczuciem swoich partnerów i dzieci. Są jedną z najliczniejszych ras Starego Świata, żyją także poza jego granicami i tolerują każdy klimat. Wykonują wszelkie profesje - ich upór jest tak wielki, że nie pozwalają się pozbawić lokum i pracy niezależnie od tego, jak bardzo muszą się do nich dostosowywać. Nie mają też żadnych wrodzonych uprzedzeń, choć większość ludzi boi się Ogrów… I lęk ten dotyczy prawdopodobnie każdej istoty, która uważa ludzkie mięso za przysmak.
-fragment Rasy Starego Świata. Teoria ewolucji, pióra doktora Balthasara von Schreibera dzieło potępione i zakazane przez Świątynię Sigmara.
Ludzie są jedną z najstarszych ras Starego Świata. Choć jeszcze 3000 lat temu, skłócone i zwaśnione prymitywne hordy myśliwskie podążały za Krasnoludami na północ i zaczynały osiedlać się w lasach Starego Świata. Na początku żyli z myślistwa, rybactwa i zbieractwa. Jednak w ciągu krótkiego czasu zbudowali prymitywne siedziby (możliwe, że imitują kamienne fortece Krasnoludów) i rozpoczęli hodowlę bydła. Gdy zaczęli walczyć o swoje terytoria, wzajemne waśnie i rywalizacja, a także ataki wszędobylskich Goblinów, spowalniały rozwój. Oba te problemy zostały ostatecznie rozwiązane dzięki temu, iż pojawił się silny przywódca - Sigmar Młotodzierżca, który zjednoczył plemiona ludzi z północnego zachodu Starego Świata i w sojuszu z Krasnoludami ostatecznie pokonał armie Goblinów, wypędzając je aż do Mrocznych Krain. W ten sposób stworzył podstawy istniejącego dzisiaj Imperium.

Przez następne 500 lat ludzie zajmowali wciąż nowe tereny. Powodów tak gwałtownego rozwoju rasy można poszukiwać w czasach, gdy wybuchły Bramy Pradawnych, wyrzucając na świat duże ilości pierwotnej materii Chaosu. Chociaż bowiem Chaos ma moc zniekształcania i niszczenia, niesie również agresję, zmienność i energię. Ludzkość odziedziczyła wiele z tych cech.

Wielu spośród ludzi było skazanych przez podstępny Chaos. Ich ciała i umysły mutowały, aż powstały nowe rasy nieludzkich stworów - znienawidzeni Zwierzoludzie. Jednak przytłaczająca większość pozostała taka jak przedtem. Tak więc Zwierzoludzie i inni mutanci zostali przegnani w głębokie lasy i do podziemi, gdzie mieszkają wraz z innymi sługami Chaosu.

Tysiąc pięćset lat temu Imperium rozpadło się na liczne, wojujące ze sobą królestwa, utworzone dokoła nowych miast, które zaczęli wznosić ludzie. Jak na standardy Krasnoludów czy Elfów były one dosyć prymitywne, a życie w nich nie należało do najłatwiejszych - głód i choroby były na porządku dziennym. Większość ludzi spędzała całe swoje życie na uprawianiu roli. Budowano zazwyczaj drewna, wysiłek związany z wznoszeniem kamiennych budowli rezerwując dla niektórych grobowców, świątyń i z rzadka fortec. Mniej więcej w tym samym czasie ludzkość rozwinęła spójny język pisany, chociaż jeszcze przez 500 lat jego znajomość pozostawała rzadkością.

Tymczasem na południu zarysowało się nowe niebezpieczeństwo w postaci religijnych krucjat, wyruszających z Arabii. Po inwazji nomadów ze wschodu, około 750 lat temu, i zasiedleniu przez nich obszarów znanych obecnie jako Kislev, w Nowym Świecie zaczął panować układ polityczny, jaki przetrwał do dzisiaj. Ludzie pojęli, że wewnętrzne spory utrudniają obronę przed innymi ludźmi, a tym samym przed inwazją Chaosu. W rezultacie imperium zostało ponownie zjednoczone przez Magnusa Pobożnego. Wraz z rozwojem systemu dróg i rozbudowa kanałów wodnych, państwa uzyskały większą stabilizację. Powstały kwitnące społeczności. Typowe współczesne miasto zamieszkuje kilka tysięcy ludzi. Stoi tu wiele pięknych budynków z kamienia lub niedawno wynalezionej cegły. Nauka, literatura, sztuka i wiedza wszelkiego rodzaju rozkwitają pod patronatem bardziej oświeconych jednostek, a wszyscy z nadzieją spoglądają w przyszłość. Ludzie już nie są uzależnieni wyłącznie od ziemi, wielu z nich utrzymuje się z rzemiosła. Trwa szybki rozwój różnych jego dziedzin: metalurgii, szklarstwa, drukarstwa, stolarstwa i tkactwa - wszystko to obecnie przewyższa nawet wyroby krasnoludów, z których wielu aktywnie współtworzy ten postęp. Najnowszym odkryciem jest proch strzelniczy, chociaż bywa jeszcze zawodny i rzadko wykorzystywany.


ciąg dalszy nastąpi...
(a wszystkie wpisy fluffowe opublikowane dotychczas dostępne są w czytelni).

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

niedziela, 24 maja 2015

Zebrane z tygodnia #219

Zapraszam do lektury i komentowania #219 zestawienia z cyklu Zebrane z tygodnia, w którym zebrałem galerie, nowości, poradniki oraz recenzje i ciekawostki związane głównie z uniwersum Warhammer, choć nie tylko...

A sto tygodni temu wydarzyło się:


Zaś dwieście tygodni temu wydarzyło się:

Warhamer(y):

  • Na blogu Danse Macabre w ramach cyklu historia świata zamieściłem post traktujący o rozwoju Niziołków w uniwersum Warhammer Fantasy.
  • Kapitan Hak na łamach bloga Hakostwo opublikował post organizacyjny związany z turniejem Mordheim - Ryby... i inne zjawiska pogodowe!, który odbędzie się w Warszawie w dniu 31.05.2015.
  • A Marcus na Atamic Warlords przybliżył historię jednostki bojowej Ork Gargants w uniwersum WH 40k.

Galeria:

Poradniki:

  • Na blogu Danse Macabre zamieściłem poradnik w którym pokazałem swój sposób na wykonanie potrzasków - znaczników pułapek do gry Warheim FS.
  • Z kolei Old Fogey na blogu Hobby Horse zamieścił tutorial How to paint zombie flesh.
  • I na koniec Dave, który na łamach Wargaming Tradecraft wpisem in 40k and Iron Kingdoms kontynuuje cykl colour theory.

Recenzje:

  • Inkub na blogu Wojna w miniaturze zamieścił recenzję książki Brunner the Bounty Hunter pióra C.L. Wernera.
  • Natomiast ZenoN na stronie The Node udostępnił szanownemu państwu-draństwu recenzję makiety Corner Apartment Building od Multiverse Gaming.
  • Zaś Piotr na blogu MH: MW podzielił sie swoimi wrażeniami na temat zestawu Desert Oasis od Woodland Scenics.

Relacje:

Podsumowania:

Ciekawostki:

Model tygodnia:

Dead end painted by River.
Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.