Uldrag Mordorson na przemian to drapał się z zafrasowaniem po długiej brodzie, to wpatrywał w stojącą na kurzej łapce chatkę z piernika mrugając z niedowierzaniem oczami.Okazało się, że Mistrz Inżynier składa Krasnoludy równie dobrze jak silniki parowe. Wyłączone z akcji! modele wylizały się z ran.
- Ki czort... - Długobrody skinął na młodego Łamacza Żelaza. - Czyżby bogowie pomieszali mi zmysły? Czy ten szpiczastouchy zdzielił mnie w czerep nieco za mocno? Co to do stu goblinów jest?
Uregar Blaggsson uśmiechnął się zakłopotany i podał staremu Krasnoludami kufel z gęstym piwem.
- No chatka na kurzej nodze. Drengi zdzielił ją toporami, ale tylko odłupał trochę. Mistrz Nardar powiedział, że to piernik, a teraz Trollobójca zamierza zjeść ją całą. Podobno dobrze smakuje z piwem. Może Długobrody zje trochę drzwi?
Uldrag Mordorson pokręcił zrezygnowany głową. Z pewnością postradał zmysły ale głodny wyciągnął dłoń po fragment piernika, z piwem smakował całkiem nieźle...
A w wyniku rozwojów Tan nauczył się Pilotażu, Nardar został Felczerem, a Długobrody Uldrag zyskał dodatkowy Atak. Awansował także Trollobójca, który podniósł współczynnik WW.
W czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wyrzuciłem cztery czwórki, co oznacza, że prócz łupów Krasnoludy odnalazły chatkę z piernika. Hmm, koniec końców całkiem przyjemne znalezisko. Khazadzi otrzymali dodatkowe Punkty Doświadczenia a i najedzenie piernikiem wydali nieco mniej na utrzymanie.
Za zarobione zk kupiłem Tanowi czapkę Pilotkę, Mistrzowi Inżynierowi Topór Krasnoludki i najął kolejnego stronnika - strzelca - Olega Torssona, którego uzbroiłem dodatkowo w Tarczę i Młot bojowy, którym do tej pory władał Inżynier.
BOHATEROWIE:
TAN: Grundar Hergarsson
Charakterystyka |
|
Umiejętności: Pilotaż;
Zasady specjalne: Dowódca; Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka.
Ekwipunek: Pilotka; oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 5+/6+
MISTRZ INŻYNIER: Nardar Hergarsson
Charakterystyka |
|
Umiejętności: Felczer;
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka; Błogosławieństwo Przodków; Inżynier.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 5+/5+
DŁUGOBRODY: Uldrag Mordorson
Charakterystyka |
|
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Męstwo Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Broń Wielka, Młot bojowy); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 5+/6+
ŁAMACZ ŻELAZA: Uregar Blaggsson
Charakterystyka |
|
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Pancerz Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza: 4+/5+
STRONNICY:
POGROMCA TROLLI: Undrag Blamesson
Charakterystyka |
|
Punkty Doświadczenia: 2
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Fanatyk; Pogromca; Topory Pogromcy; Zhańbiony.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Topór Krasnoludzki, Broń Wielka); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -
STZRELEC: Oleg Torsson
Charakterystyka |
|
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Kusza); pancerz (Tarcza).
Ochrona Pancerza: 5+/6+ŻYROKOPTER: Orzeł 1
Charakterystyka |
|
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Duży cel; Kusza powtarzalna; Lot; Machina wojenna; Machina zwiadowcza; Ochrona pancerza; Pilotaż; Trafienie z uderzenia; Utrzymanie; Zwiadowca; Żyrokopter.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 3+/3+
Prestiż drużyny: 147
Punkty Kampanii: 5
Skarbiec: 0 zk
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz