piątek, 16 listopada 2012

Kampania - Mroczny Cień Śmierci, część 5: Aktualizacja - Khazadzi

Uldrag Mordorson na przemian to drapał się z zafrasowaniem po długiej brodzie, to wpatrywał w stojącą na kurzej łapce chatkę z piernika mrugając z niedowierzaniem oczami.
- Ki czort... - Długobrody skinął na młodego Łamacza Żelaza. - Czyżby bogowie pomieszali mi zmysły? Czy ten szpiczastouchy zdzielił mnie w czerep nieco za mocno? Co to do stu goblinów jest?
Uregar Blaggsson uśmiechnął się zakłopotany i podał staremu Krasnoludami kufel z gęstym piwem.
- No chatka na kurzej nodze. Drengi zdzielił ją toporami, ale tylko odłupał trochę. Mistrz Nardar powiedział, że to piernik, a teraz Trollobójca zamierza zjeść ją całą. Podobno dobrze smakuje z piwem. Może Długobrody zje trochę drzwi?
Uldrag Mordorson pokręcił zrezygnowany głową. Z pewnością postradał zmysły ale głodny wyciągnął dłoń po fragment piernika, z piwem smakował całkiem nieźle...
Okazało się, że Mistrz Inżynier składa Krasnoludy równie dobrze jak silniki parowe. Wyłączone z akcji! modele wylizały się z ran.
A w wyniku rozwojów Tan nauczył się Pilotażu, Nardar został Felczerem, a Długobrody Uldrag zyskał dodatkowy Atak. Awansował także Trollobójca, który podniósł współczynnik WW.

W czasie rozgrywania sekwencji po potyczce wyrzuciłem cztery czwórki, co oznacza, że prócz łupów Krasnoludy odnalazły
chatkę z piernika. Hmm, koniec końców całkiem przyjemne znalezisko. Khazadzi otrzymali dodatkowe Punkty Doświadczenia a i najedzenie piernikiem wydali nieco mniej na utrzymanie.

Za zarobione
zk kupiłem Tanowi czapkę Pilotkę, Mistrzowi Inżynierowi Topór Krasnoludki i najął kolejnego stronnika - strzelca - Olega Torssona, którego uzbroiłem dodatkowo w Tarczę i Młot bojowy, którym do tej pory władał Inżynier.





BOHATEROWIE:



TAN: Grundar Hergarsson
Charakterystyka
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  4  4  4  1  3  1  9
Punkty Doświadczenia: 25
Umiejętności:
Pilotaż;
Zasady specjalne:
Dowódca; Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka.
Ekwipunek: Pilotka;
oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza:
5+/6+

MISTRZ INŻYNIER: Nardar Hergarsson


Charakterystyka
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  5  3  4  1  2  1  9
Punkty Doświadczenia: 14
Umiejętności:
Felczer;
Zasady specjalne:
Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka; Błogosławieństwo Przodków; Inżynier.
Ekwipunek:
oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza:
5+/5+

DŁUGOBRODY: Uldrag Mordorson


Charakterystyka
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  3  3  4  1  2  2* 9
Punkty Doświadczenia: 11
Umiejętności:

Zasady specjalne:
Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Męstwo Przodków.
Ekwipunek:
oręż (Sztylet, Broń Wielka, Młot bojowy); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza:
5+/6+

ŁAMACZ ŻELAZA: Uregar Blaggsson


Charakterystyka
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  9
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:

Zasady specjalne:
Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Pancerz Przodków.
Ekwipunek:
oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Tarcza)
Ochrona Pancerza:
4+/5+

STRONNICY:



POGROMCA TROLLI: Undrag Blamesson

Charakterystyka
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5* 3  3  4  1  2  1  10
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia:
2
Umiejętności:

Zasady specjalne:
Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Fanatyk; Pogromca; Topory Pogromcy; Zhańbiony.
Ekwipunek:
oręż (Sztylet, 2x Topór Krasnoludzki, Broń Wielka); pancerz (-).
Ochrona Pancerza:
-

STZRELEC: Oleg Torsson


Charakterystyka
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  9
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia:
0
Umiejętności:

Zasady specjalne:
Odporność na magię (2); Trudny do zabicia.
Ekwipunek:
oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Kusza); pancerz (Tarcza).
Ochrona Pancerza:
5+/6+ŻYROKOPTER: Orzeł 1

Charakterystyka
Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
1  -  -  4  5  3  -  -  -
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:

Zasady specjalne:
Duży cel; Kusza powtarzalna; Lot; Machina wojenna; Machina zwiadowcza; Ochrona pancerza; Pilotaż; Trafienie z uderzenia; Utrzymanie; Zwiadowca; Żyrokopter.
Ekwipunek:
oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza:
3+/3+

Prestiż drużyny: 147
Punkty Kampanii:
5
Skarbiec:
0 zk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz