wtorek, 27 listopada 2012

Karty: Magia Ognistej Paszczy

Ognista Paszcza jest największym i najpotężniejszym wulkanem w Górach Lamentu. Odgrywa on w mitologii Ogrów ważną rolę i jest przez nie czczony zaraz obok Przepastnych Trzewi, szczególnie żarliwie przez plemiona, które były naocznymi świadkami potężnej erupcji wulkanu. Każdego roku tuziny pielgrzymów ciągną na stoki Ognistej Paszczy i odwiedzają małe, lecz wpływowe plemię, które mieszka w jaskiniach na zboczach wulkanu. Kiedy lawa spływa w dół Ognistej Paszczy niczym ślina z gęby Rzeźnika, kandydaci na magów przeprowadzają niebezpieczną Próbę Ognia – tajemniczy rytuał plemienia Ogniobrzuchów przeprowadzany, kiedy Ognista Paszcza huczy przez sen.
Podobnie jak wszystkie obrzędy w Królestwach Ogrów, również Próba Ognia zaczyna się i kończy zjedzeniem czegoś. Na wstępie Ogr musi połknąć cały kocioł ognistych ropuch i czarciego pieprzu, obrzydliwej mikstury używanej często do zakończenia przedłużających się oblężeń. Z płonącymi trzewiami musi złapać ognistego żuka wielkości konia i pożreć go na raz w całości. Jednakże, to ostatnie z czekających go zadań jest najbardziej niebezpieczne.
Zanim pretendent zostanie przyjęty do grona Ogniobrzuchów, musi wypić krew Ognistej Paszczy. Najpierw trzeba wspiąć się na skraj krateru ogromnego wulkanu. Widok jeziora wrzącej, syczącej lawy zapiera dech w piersi, a dopiero potem do nozdrzy dociera smród siarki. Wiele Ogrów w tym właśnie momencie ucieka, ale ci, którym starcza odwagi, powoli schodzą do wulkanu po grubych łańcuchach. Żar pali włosy na ich ciałach, a oczy gotują się w oczodołach, ale ci o wystarczająco silnej wierze wytrzymują i udaje się im zaczerpnąć pełną czaszę wrzącej lawy. Po wspięciu się na skraj kratery Ogr musi wypić roztopioną skałę jednym haustem. Jest to śmiertelnie niebezpieczne nawet przy wielkiej odporności żołądka Ogra – przeżywa tylko ten, którego odmieniła Ognista Paszcza.
Szeregi Ogniobrzuchów powiększają się kilka razy w ciągu dekady, najczęściej wraz z większymi erupcjami Ognistej Paszczy. Wybuchy wulkanu są sygnałem do rozpoczęcia wojen, które swą zaciekłością dorównują sile samej erupcji.
Ogniobrzuchy są wyczekiwanymi gośćmi i wprawiają Ogry w osłupienie swoimi cudownymi umiejętnościami, jak krwawienie lawą i płomieniami spowijającymi ich wzdęte ciała.
 Jak zapewne szanowne państwo-draństwo grające w Warheim FS pamięta, Magia Ognistej Paszczy to domena Ogniobrzuchych, przerażających ogrzych magów służących w szeregach Zwiadowczej kompanii z Ogrzych Królestw. To właśnie zaklęcia Magii Ognistej Paszczy umieściłem na kolejnych Kartach Magii przygotowanych przez Pepe.

Talię kart Magii Ognistej Paszczy można pobrać STĄD lub obejrzeć TUTAJ.

DOwNlOad|OnLInE

Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB, 
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
 
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz