czwartek, 7 maja 2015

Gladiatorzy z Jałowej Krainy 0.1.

Poniżej przedstawiam wstępną wersję zasad dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy.



Podobnie jak większość pozostałych ludzkich kompanii, także drużyna Gladiatorów z Jałowej Krainy dysponuje na początku 5 bohaterami:

  • Mecenasem pełniącym rolę dowódcy, który fluffowo jest właściciele szkoły gladiatorów i odpowiada za pozyskiwanie nowicjuszy, do czego służy mu zasada specjalna handlarz niewolników.
  • Kolejnym bohaterem jest Czarownik, postać dobrze znana wszystkim graczom prowadzących pozaimperialne kompanie wojowników.
  • Następnie mamy dwóch Czempionów, czyli głównym walczących bohaterów.
  • I na koniec felczera, teoretycznie najsłabszego z bohaterów, który odpowiada głównie za leczenie swych towarzyszy.
Natomiast wśród stronników wyróżnić można:
  • Niewolników, jaki niewolnik jest każdy widzi.
  • Gladtiatorów, dysponujących WW 4 i zdolnością szermierz.
  • Dzikie zwierzęta: Szablozębne i Niedźwiedzia.
  • A także nieludzi: Ogra i Trollobójców.
Zarówno bohaterowie jak i stronnicy mają dostęp do różnego rodzaju oręża do walki wręcz. Ponadto, Czempioni mogą nauczyć się jednego ze stylów walki, który daje im w walce wręcz znaczne bonusy.


Szanowne państwo-draństwo zechce zapoznać się z zawartością PDFa i podzielić swoimi uwagami i wrażeniami.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz