czwartek, 21 maja 2015

Figurkowy Karnawał Blogowy. Edycja #9: Kontrast.

Witam w dziewiątej odsłonie Figurkowego Karnawału Blogowego

Gdyby ktoś z was drodzy czytelnicy jeszcze nie wiedział, FKB to inicjatywa którą w polskiej wargamingowej blogosferze rozpoczął Inkub prowadzący między innymi bloga Wojna w miniaturze.


Do tej pory, jak szanowne państwo-draństwo słusznie wywnioskowało po tytule posta, odbyło się osiem edycji, których podsumowania znajdziecie TUTAJ


Gospodarzem dziewiątej edycji został koyoth, który na swoim blogu shadow grey opublikował wprowadzenie zawierające temat na maj, czyli Kontrast...


To tyle tytułem wstępu, zapraszam do lektury.



***

Czy udało mi się zrealizować założenie #9 edycji FKB? Nie wiem. Niby główne kolory w jakich pomalowałem model Chaos Sorceress od Freeboter Miniatures kontrastują ze sobą ale mam pewne wątpliwości czy model nie pasowałby bardziej do poprzedniej edycji FKB, której tematem było Fifty Shades of Grey.

Tak czy inaczej model, który od kilku lat leżał w szufladzie doczekał się w końcu malowania. Co więcej, pomalowałem go nieco inaczej niż malowane dotychczas modele i jestem szczególnie zadowolony z tego, jak wyszła skóra.

Ponadto pomalowany model zainspirował mnie do stworzenia kolejnej Postaci Dramatu do Warheim FS - więcej na ten temat szanowne państwo-draństwo będzie mogło przeczytać później.

Tymczasem zapraszam do obejrzenie zdjęć figurki pomalowanej w ramach #9 edycji FKB - Kontrast.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz