poniedziałek, 3 stycznia 2011

Warsztat: Brama Miejska - część 9 / Wieża Obserwacyjna - część 4.

Rozpoczynając prace nad makietą chciałem połączyć wieżę obserwacyjną i semafor. Jednak w miarę postępu prac coraz mniej podobał mi się ten pomysł. Koniec końców postanowiłem rozdzielić projekty - semafor powstanie w późniejszym czasie.

Zbudowałem szkielet dachu, a ponieważ częściowo ma być pokryty dachówką to konstrukcję pomalowałem impregnatem - po naklejeniu dachówek dostęp do niektórych partii będzie znacznie utrudniony.

Dla wygody cały dach można zdjąć, uzyskując łatwy dostęp do pomieszczenia. Póki co w pomieszczeniu, poza klapą, nie ma nic, jednak w przyszłości pojawią się tam jakieś meble oraz plany, mapy i luneta.


I zdjęcie stołu:


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz