czwartek, 11 kwietnia 2024

Poradnik: Więźniarka z patyczków do kawy i innych materiałów, część 2.
Tutorial: Prison Cart made of coffee sticks and other materials, part 2.

Witam Was w drugiej części poradnika, a właściwie relacji z budowy więźniarki, której używał będę w czasie rozgrywek w Warheim FS.

W pierwszej części, którą znajdziecie TUTAJ, pokazałem Wam jak zbudowałem koła i podstawę wozu, dzisiaj zrelacjonuję Wam budowę kabiny, w której trzymani będą więźniowie.

Ponieważ zdecydowałem się zbudować zamkniętą więźniarkę, jako wnętrza użyłem odpowiednio przyciętego klocka ze styroduru.
Welcome to the second part of the tutorial, or rather a report on the construction of the prisoner cart that I will use during the Warheim FS games.

In the first part, which you can find HERE, I showed you how I built the wheels and the base of the cart, today I will tell you about the construction of the cabin in which the prisoners will be kept.

Since I decided to build a closed prosoner cart, I used an appropriately cut Styrodur block as the interior.

***
Relację z budowy modelu więźniarki podzieliłem na trzy części:
I divided the report on the construction of the prisoner cart miniatures into three parts:
***

Aby nadać nieco bardziej profesjonalnego wyglądu, do zwaloryzowania więźniarki użyłem plastikowych okien z ruin do Mordheim oraz drzwi, które zostały mi z zestawu Doors Set od SpellCrow.

Pozostałe przestrzenie okleiłem odpowiednio przyciętymi patyczkami do mieszania kawy. Użyłem do tego kleju polimerowego.
To give a slightly more professional look, I used plastic windows from the Mordheim ruins and doors that I had left over from the Doors Set from SpellCrow to valorize the prisoner.

I covered the remaining spaces with appropriately cut coffee stirrer sticks. I used polymer glue for this.


Po oklejeniu więźniarki drewnianymi listewkami z aluminiowej blaszki, która pochodzi z kremu do golenia, wyciąłem taśmę szeroką na około 5 mm, w której za pomocą pęsety wycisnął imitację nitów

Taśmę zgiąłem wzdłuż pod kątem 90 stopni i przykleiłem na narożnikach więźniarki, maskując łączenie listewek.
After covering the prisoner cart with wooden strips from an aluminum sheet that comes from shaving cream, I cut out a tape about 5 mm wide and squeezed imitation rivets into it using tweezers.

I bent the tape lengthwise at a 90-degree angle and glued it to the corners of the prisoner cart, masking the joint of the slats.


Nie jest to model redukcyjny, a uproszczone przedstawienie powozu, niemniej jednak postanowiłem z drewnianych patyczków i spinacza biurowego zrobić orczyki z orczyczą, które przykleiłem do przedniego wózka.As I wrote in the first part, this is not a scale miniatures, but a simplified representation of the carriage, but I decided to make whippletree with wooden sticks and a paper clip, which I glued to the front carriage.


Dodałem także kilka kolejnych bitsów: tarcze od Unreleased Miniatures, z których dwie z TEGO i TEGO zestawu posłużyły jako ozdoby, które umieściłem pod oknami.

Natomiast tarcza z TEGO zestawu posłużyła jako okratowane okno, które umieściłem od strony woźnicy.
I also added a few more bits, more specifically shields from Unreleased Miniatures, two of which from THIS and THIS set served as decorations that I placed under the windows.

The shield from THIS set was used as a barred window, which I placed on the coachman's side.


Na burtach umieściłem jeszcze haki, które z tego co pamiętam pochodzą z zestawu imperialnej artylerii od GW.

Na dach wrzuciłem skrzynie od Micro Art Studio oraz kufer Mini Monsters, swoją drogą widzę, że od czasu gdy kupiłem swój zestaw kufry zyskały fajną fakturę drewna.

Z przodu i z tyłu dodałem także latarnie, na stronie HQ Resin nie ma zdjęć, ale chyba pochodzą z TEGO i z TEGO zestawu. 
I also placed hooks on the sides, which, from what I remember, come from the imperial artillery set from Games Workshop.

I put the crates from Micro Art Studio and the Mini Monsters trunk on the roof. By the way, I can see that since I bought my set, the trunks have gained a nice wood texture.

I also added lanterns to the front and back, there are no photos on the HQ Resin website, but I think they come from THIS and THIS set.


Ostatnim elementem jaki dodałem w tym etapie budowy, jest model woźnicy, którego złożyłem z bitsów od Gripping Beast.The last element I added at this stage of construction is the coachman miniatures, which I assembled using bits from Gripping Beast.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz