niedziela, 27 lutego 2011

Warsztat: Żołnierze z Reiklandu, część 12.

Zainspirowany poniższym cytatem:
Wszyscy dworzanie muszą nosić w obecności Imperatora zielone, jedwabne płaszcze.
Taka jest stara tradycja, której nikt nie śmie podważać.
- baron Jack von Yeovil
Zdecydowałem, że szlachta w kompanii Żołnierzy z Reiklandu będzie odziana w zielone płaszcze:


Zdjęcia z lampą i bez, mam nadzieję, że coś widać...

Na bazę z Battledress Green (P3) nałożyłem Dark Angels Green, na to znów Battledress Green (P3) zmieszany mniej więcej 50:50 z Dark Angels Green, na to Snot Green, Camo Green i Goblin Green.

Kolory mieszałem ze sobą, tak że ciężko mi napisać które i w jakich proporcjach.

Finalne rozjaśnienia to Rotting Flesh zmieszany z Camo Green. Cienie to Scorched Brown + Regal Blue.

Wash Devlan Mud i rozwodniony Asurmen Blue.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz