czwartek, 1 września 2011

Kampania Wrześniowa, rekrutacja, część 1: Krasnoludy z Gór Krańca Świata

Jesień zbliża się dużymi krokami, zmierzch zapada coraz wcześniej, a więc i czasu na grę będzie więcej.

Z
Sister of Mercy umówiłem się i po złożeniu wszystkich makiet z GW rozegramy minikampanię 'poza murami' z udziałem Orków & Goblinów oraz Khazadów z Gór Krańca Świata. Z owej kampanii mamy zamiar sporządzać raporty (wraz ze zdjęciami i komentarzami zawierającymi nasze uwagi oraz przemyślenia dotyczące kampanii i prowadzonych przez nas drużyn).

Wybierając drużynę wahałem się pomiędzy kompanią
Łowców Czarownic a Khazadami z Gór Krańca Świata, jak dotąd moimi ulubionymi frakcjami Warheim Fantasy Skirmirh. Koniec końców wybrałem krasnoludy.

Rekrutując kompanię oprócz czwórki bohaterów (
których obecność w drużynie podczas rozgrywania kampanii nie podlega dyskusji) nająłem jeszcze dwóch stronników: Trollobójcę (świetnego wojownika na duże cele - a znając SofM w jej rozpisce z pewnością pojawi się Troll) oraz Strzelca (który na początku będzie raczej pełnił rolę straszaka, a nie realnego zagrożenia).



Bohaterów zakułem w średnie pancerze, hełmy i tarcze, co w połączeniu z bronią ręczną powinno dać im podstawową Ochronę Pancerza w walce wręcz na poziomie 3+ (a w przypadku Łamacza Żelaza nawet 2+). Co prawda wyekwipowani tak bohaterowie nie grzeszą Inicjatywą, ale przy ich Szybkości i tak raczej będą przyjmować szarże i liczę na to, że nawet orkowe rembaki nie zdadzą się na nic zielonoskórym.

Kompania jest nieliczna i póki co nie dysponuje zbyt dużą siłą uderzeniową ale jeśli krasnoludom uda się przetrwać szarżę (co ma zapewnić WW i broń z cechą oręża parujący oraz dobra Ochrona Pancerza) to wysokie WW w połączeniu z nienawiścią powinny zapewnić celne ciosy (oby tylko trafienia były skuteczne).

Zapraszam do lektury i komentowania!BOHATEROWIE:

TAN: Agnar Helcarsson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  4  4  4  1  2* 1  9
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca, Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 3+/4+

MISTRZ INŻYNIER: Tordek Torqsson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  5  3  4  1  1*  1  9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Zasadzka; Błogosławieństwo Przodków; Inżynier.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Topór Krasnoludzki); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 3+/4+

DŁUGOBRODY: Holgar Ragnisson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  5  3  3  4  1  1*  1  9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Męstwo Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Broń Wielka); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 3+/4+

ŁAMACZ ŻELAZA: Torq Ungnisson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  1*  1  9
Punkty Doświadczenia: 12
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Pancerz Przodków.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Młot Bojowy, Topór Krasnoludzki); pancerz (Średni Pancerz, Tarcza, Hełm)
Ochrona Pancerza: 2+/3+STRONNICY:

POGROMCA TROLLI: Belvar Blamesson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  10
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia; Fanatyk; Pogromca; Topory Pogromcy; Zhańbiony.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Topór Krasnoludzki, Broń Wielka); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

STRZELEC: Haki Thornsson

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
3  4  3  3  4  1  2  1  9
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Odporność na magię (2); Trudny do zabicia.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Topór Krasnoludzki, Kusza); pancerz (Tarcza, Hełm).
Ochrona Pancerza: 5+/6+

Prestiż drużyny: 78
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: 5 zk

4 komentarze:

  1. My Orki ze śnieżna szczyta, w nasza hytra akcja podejżeć taktyka pokurczy i w ciemna tajemnica szykować nasza pancerny troll i kopa rębaków co by chopcy mieli czym mahać, a więc ciii.... my mieć plan!

    OdpowiedzUsuń
  2. My orki chyba pomylić kampania, my węszyć dalej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niekoniecznie, rozpiska na nasze rozgrywki pewnie nie będzie się zbytnio różniła ;)
    A może też zagram orkami :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Herszt orka kompanija bić głowa w drzewo, to oznaczać że medytuje;P Coś z tego bedzie;]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...