czwartek, 1 września 2011

Kampania Wrześniowa, rekrutacja, część 2: Orki & gobliny

Zetre ich w pył. Zmiele ich kości. Spale ich sioła i grajdoły.
Rzuce ich na kupe i upieke.
Bende rozbijać ich łby, walić w ryj i skakać z góry na dół po ich szczontkach.
A potem dopiero zobaczo co znaczy prawdziwie podła ork.

- Grimgor Żelazoskóry, Herszt Czarnych Orków
Witam was bardzo serdecznie!

Wszystko wskazuje na to, że kampanią na którą umówiłam się z QC niebawem się rozpocznie, w związku z tym postanowiliśmy przedstawić drużyny którymi będziemy dowodzić.

Jako, że sama nie dysponuję żadną pomalowaną drużyną, QC (nie powiem, że bez oporów) pozwolił mi wybrać jedną ze swoich kompanii.
Wybór nie był łatwy na początku wahałam się pomiędzy Leśnymi Elfami z Athel Loren a Żołnierzami z Reiklandu ale kiedy przypomniałam sobie o zielonoskórych nie miałam wątpliwości kim będę dowodzić! I tak oto na karcie drużyny pojawiła się kompania zielonoskórych dowodzona przez Kharr'Ghoula Żelaznegołba, który wyruszył na północ Imperium by tam rozpętać krwawy Łooomot! ku większej chwale Gorka (a może nawet Morka)!


Nie grałam wiele z QC ale wiem, że zwykle lubi bogato wyekwipować nieliczną kompanię. Przypuszczam więc, że zakuje swoje krasnoludy w pancerze i wyposaży je w broń dystansową. W związku z czym zbierając Łoomot! jako trzon drużyny wybrałam model, który ma gdzieś zbroję przeciwnika, potrafi przetrwać ewentualny ostrzał, nie boi się byle czego i potwornie śmierdzi!

Panie i panowie, poznajcie Buuurpa Ryborzyga, Rzecznego Trolla którego nie powstydziłaby się sama rzeka Ankh-Morpork (oczywiście, gdyby płynęła przez któreś ze Staroświatowych miast). Tak więc połowa budżetu przeznaczyłam na Trolla Rzecznego, który prócz tego, że swoimi wymiocinami ignoruje ewentualny pancerz wroga, to jeszcze śmierdzi tak okrutnie, że przeciwnik otrzymuje modyfikator -1 do trafienia (a w razie Wyłączenia z akcji! dzięki regeneracji mamy pewność że nasz pupilek nie zginie). Niestety nasz bystrzak nie grzeszy inteligencją, w związku z czym trzeba go będzie trzymać w pobliżu szefa.

Oczywiście zgrają zielonoskórych, wiecznie skłóconych psychopatów musi ktoś dowodzić. A Herszt zielonoskórych to prawdziwa maszyna do zabijania (no, przynajmniej dopóki nie spotka Krwawego Smoka) a wysokie WW, S i dwa rembaki to coś co powinno poradzić sobie z pancerzami brodatych. Poza tym nasz Herszt ma hełm... a to wiele zmienia.

Tuż za Hersztem, w hierarchii naszej jakże zdyscyplinowanej kompanii stoi (a może raczej czai się) Szaman. Niestety póki co prawdopodobnie bezużyteczny - przynajmniej w kwestii magicznej. Przeklęta Odporność na magię krasnoludów, Kowal Run lub Mistrz Inżynier oraz Kość Odporność generowana przez drużynę sprawia, że pokurcze na starcie dysponują czterema kostkami rozproszenia przeciwko czarom ofensywnym, a takim dysponuje nasz dzielny Szaman (a znając kaprysy Gork, a może Mork, nie ma co liczyć na dwie szóstki podczas rzucania zaklęcia) ale w przyszłości powinno być lepiej.

Ostatnimi z bohaterów są Debeściaki, które po odpowiednim wyekwipowaniu po kilku bitwach powinny być całkiem niezłymi wojownikami.

W śród stronników, prócz Buuurpa Ryborzyga mam jeszcze Squiga, który przy odrobinie szczęścia może poradzić sobie z pancerzem krasnoludów oraz goblina Grzdyla Ztyłubójca. Głównym zadanie gobasa będzie póki co łapanie ewentualnych bełtów lub kul wystrzeliwanych przez krasnoludy.

Poniżej prezentuję kompanię zielonoskórych (mam nadzieję, że nie strzeliłam nigdzie byka, no i w końcu udało mi się połapać w tym formatowaniu).

Miłego czytania i liczę na wasze rady i pomoc!
Niech Gork i Mork będą z wami!BOHATEROWIE:

HERSZT: Kharr'Ghoul Żelaznyłeb

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  5  3  4  4  1  2  1  8
Punkty Doświadczenia: 20
Umiejętności:
Zasady specjalne: Dowódca; Zbrojny po Zemby.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, 2x Rembak, Broń Wielka); pancerz (Hełm).
Ochrona Pancerza:

SZAMAN: Wurrghu Czachogniot

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  3  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 10
Umiejętności:
Czary: Czacha dymi.
Zasady specjalne: Mag.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Kostur, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

DEBEŚCIAK: Azgarr Kościochrup

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

DEBEŚCIAK: Kurgan Karkołamacz

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  4  3  3  4  1  3  1  7
Punkty Doświadczenia: 8
Umiejętności:
Zasady specjalne:
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Rembak); pancerz (-)
Ochrona Pancerza:

TROLL RZECZNY: Buuurp Ryborzyg

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
6  3  1  5  4  3  1  3  4
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Duży Cel; Głupota; Guuupi; Plwocina Trolla; Przepastne Trzewia; Regeneracja; Strach; Rzeczny Troll.
Ekwipunek: oręż (broń naturalna); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

GOBOS: Grzdyl Ztyłubójca

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  3  3  3  1  3  1  5
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

SQUIG: Piccachu

Sz WW US S  Wt Żw I  A  CP
4  2  3  3  3  1  3  1  5
Liczba: 1
Punkty Doświadczenia: 0
Umiejętności:
Zasady specjalne: Rozmiar rzondzi; Za cienki w uszach.
Ekwipunek: oręż (Sztylet, Buława); pancerz (-).
Ochrona Pancerza: -

Prestiż drużyny: 81
Punkty Kampanii: -
Skarbiec: -

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz