sobota, 23 kwietnia 2011

Kult Pogromców z Karak Kadrin - wersja 0.1

Po zakończeniu kolejnego etapu prac nad figurkami i makietami nadeszła pora na prace przy podręczniku do Warheim FS.
Na początek zająłem się Kultem Pogromców z Karak Kadrin i przyznam, że to z drużyna z która póki co mam najwięcej problemów.
Na początku dowódcą kompanii miał być Pogromca Demonów, ale jako że podlega on zasadzie Fanatyk (dzięki której zdaje automatycznie wszystkie testy CP no i nie może być dowódcą kompanii w której służy) drużyna byłaby niemożliwa do rozbicia.
Sięgnąłem więc do dodatku do WFB - Storm of Chaos, gdzie umieszczono zasady dla armii Pogromców z Karak Kadrin. Generałem armii może być król Ungrim Ironfist - który tylko częściowo podlega zasadom pogromców - i z tego rozwiązania skorzystałem, uznałem, że kompanią będą dowodzić potomkowie/krewni Króla Pogromców, podobnie jak on niosący brzemię ślubów króla Baragora. Tyle że nazwa "Tan Pogromców" jakoś mi nie leży. Ktoś ma jakąś lepszą propozycję?
Kolejni bohaterowie to Kowal Run lub Mistrz Inżynier z Karak Kadrin, podobnie jak "Tan Pogromców" częściowo podlegający zasadom Pogromcom.
Dwóch ostatnich bohaterów to Pogromca Smoków i Pogromca Gigantów.
Wybór stronników nie jest zbyt duży, do dyspozycji są Trollobójcy, Kaprowie* (Long Drong's Slayer Pirates) oraz Synowie Grimnira* (Slayer Doomseekers) oraz Żyrokopter.
Jeśli ktoś ma pomysły jak urozmaicić (na przykład poprzez dodatkową jednostkę stronników) czy też odróżnić tę kompanię od pierwszej drużyny krasnoludów to chętnie zapoznam się z propozycjami. Zapraszam do dyskusji.

* Bardzo chętnie zamienię te nazwy na coś lepszego.

Kult Pogromców z Karak Kadrin 0.1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz