piątek, 23 lipca 2010

Galeria: Gadżety...

W związku z wydaniem 8ed.WFB GW wypuściło na rynek kilka całkiem ciekawych gadżetów. Między innymi kości, wzorniki oraz miarki i licznik, którego przeznaczenie nie jest mi znane ;) Oczywiście zamówiłem je wszystkie ;) Niestety GW ma gdzieś Polskę i otrzymałem tylko część zamówienia, fakt że większą część ale bez wzorników na których najbardziej mi zależało, na szczęście wciąż jest Allegro :)

I choć gadżety spełniły moje oczekiwania to nie spodobał mi się kolor na jaki zostały pomalowane przez producenta, w związku z tym przy użyciu pozostałości olejnych farb metalicznych Humbrola i washy GW przemalowałem nieco kości i miarkę:


Niestety nie zrobiłem zdjęć niepomalowanych gadżetów, ale można porównać miarkę i kości z pomalowanym fabrycznie licznikiem.
Teraz czekam na wzorniki :)

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz