sobota, 3 lipca 2010

Warsztat: Orkowie & Gobliny. Szybcy, wściekli i... zieloni.

Dawno temu rozpocząłem prace nad kompanią Zielonoskórych do Warheim FS. Z różnych powodów prace nad projektem zawiesiłem - pora wrócić do pracy.

Poniżej zdjęcia WiP drużyny oraz rydwanu:



Jako inspiracja dla rydwanu posłużył mi model Orc War Chariot z Gamezone:



Model sam w sobie jest świetny, jednak cena ok. 140 złotych za zestaw z którego wykorzystam jedynie rydwan skutecznie mnie zniechęciła.

Koła zrobiłem z zakrętem, drewnianych i plastikowych listewek oraz bitsów. Platforma rydwanu powstała z przeciętych na pół drzwi pochodzących z makiety Świątyni Sigmara. Dyszel to fragment wypraski i zakończonej czaszką maczugi z pudełka giganta. Do tego sztandar z pudełka nowych flagelantów i kilka innych bitsów.

Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz