czwartek, 23 września 2010

Galeria: Nawiedzone drzewo.

Rzadko planuję szczegóły albo często zmieniam koncepcję, czy to podczas malowania figurek, czy budowania makiet.

Tak było i tym razem, gdy skończyłem pierwsze gniazdo postanowiłem zrobić drugie, a w obu umieścić gryfony - zresztą moje ulubione fantastyczne zwierzęta.

Pierwszy gryfon pochodzi z zestawu Empire General, drugi występuje zarówno w Watchtower jak i Fortified Manor House.

Malowanie gryfonów zajęło parę minut (tak wyglądały przed washowaniem), budowa drugiego gniazda niewiele więcej. W międzyczasie na podstawce \"zasadziłem\" grzyby i krzewy, a także \"zasiałem\" trochę trawy elektrostatycznej, by ożywiła nieco podstawkę, na gałęziach zaś zrobiłem porosty z waty, którą pomalowałem wikolem zmieszanym z farbą.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz