wtorek, 14 grudnia 2010

Khazadzi z Gór Krańca Świata

Tworząc zasady Khazadów z Karaz-a-Karak planowałem napisać także zasady kompanii krasnoludzkich górników wspomaganych przez Inżyniera. Ostatecznie jednak zrezygnowałem z podziału i uzupełniłem zasady Khazadów z Karaz-a-Karak tworząc kompanię Khazadów z Gór Krańca Świata.
Najważniejsze zmiany to możliwość rekrutowania Krasnoludzkiego Inżyniera (zamiast Kowala Run). Mistrz Inżynier dysponuje znajomością 'konceptów' które pozwalają mu tworzyć 'mechanizmy' - opisane szczegółowo w PDFie.
Kolejna zmiana to zabranie Krasnoludom miotanych toporków, w miejsce których weszły ładunki wybuchowe (także opisane w PDFie), ponadto Krasnoludzcy bohaterowie otrzymali dostęp do muszkietów krasnoludzkich i kusz.
A cała kompania podlega zasadzie, która nie pozwala graczowi na dobrowolne rozbicie.

DownLoad|OnLine

2 komentarze:

  1. Wybacz spóźniony komentarz, ale wychodzę z założenia, że lepiej późno niż wcale ;).

    Przede wszystkim, bardzo mi się podoba idea konceptów - ciekawy, inspirujący i nowatorski pomysł na alternatywę dla run. Z ciekawości zapytam: czy jest to Twoje autorskie dzieło, czy inspirowałeś się jakimś konkretnym źródłem?

    Fajnie, że dorzuciłeś ładunki wybuchowe, ale szkoda trochę toporków do rzucania. Nie mogły zostać obok ładunków ;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. :)

    Pomysł na koncepty jest mój (przynajmniej tak mi się wydaje - bo może gdzieś, kiedyś... ;) ).
    Pomysł na koncepty zrodził się wiele lat temu po zobaczeniu rysunku przedstawiającego krasnoludzkiego Mistrza Inżynierów Burloka Dammninsona, tyle że wówczas mistrzowałem w WFRP i chciałem wprowadzić coś takiego do RPG. Wówczas się nie udało, a idea nie dała jednak o sobie zapomnieć i przypomniała się przy okazji modernizowania kompanii krasnoludów.

    Co do toporków do miotania, niestety każda z kompanii posiada jeden typ broni miotanej z jakiej może korzystać ;) Choć zawsze pozostaje zdolność 'strzelec' (z listy umiejętności strzeleckich) dostępna - przynajmniej dla niektórych krasnoludów ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...