piątek, 25 lutego 2011

Warsztat: Żołnierze z Reiklandu, część 11.

Skończyłem malować metaliki - przynajmniej większość z nich.

Pancerz malowałem: Cold Steel (P3), Chainmail i rozjaśnienia Mithril Silver. Washe: Devlan Mud i Badab Black.

Oręż malowałem: Boltgun Metal rozjaśniany Mithril Silver. Washe: Devlan Mud i Badab Black.

Elementy z brązu malowałem: Dwarf Bronze rozjaśniany Burnished Gold i Mithril Silver.

Zacieki rozwodnionym Hawk Turquoise. Washe Ogryn Flesh, Devlan Mud i Badab Black.

Na tarczach pierwszy raz malowałem "battle damage".

Lepszych zdjęć nie udało mi się zrobić - no i czerwony na zdjęciach znów wpada w róż.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz