wtorek, 10 stycznia 2012

Zbrojni z Middenheim - część 26: Diorama, sanie. Galeria

Zakończyłem prace nad dioramą Zbrojnych z Middenheim, do zrobienia pozostała jeszcze 'tabliczka znamionowa', zresztą podobne wykonam pewnie także do innych makiet.

Ogólnie jestem zadowolony z efektu końcowego, który miał przedstawiać kompanię 'Synów Ulryka' przemierzającą północne rubieże Imperium zniszczonego podczas Inwazji Chaosu.

Diorama pokryta jest śniegiem jedynie częściowo, a to z racji tego, że... tutaj są dwie wersje (czyli co miał autor na myśli):

  • pierwsza, jest taka, że kompania dociera do granicy śniegu, za którą kończy się władza Ulryka, Pana bitwy, zimy i wilków
  • druga, śnieg jest efektem burzy wywołanej przez kapłana Ulryka
Tak czy inaczej, zapraszam do oglądania i komentowania!


Dzisiaj prezentuję zdjęcia dioramy i sań. W kolejnych dniach wrzucę zdjęcia stronników i bohaterów.

Zapraszam także do obejrzenia starszych prac:




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

5 komentarzy:

  1. Diorama z bandą wygląda przepięknie - trudno oderwać od tych zdjęć wzrok :)! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Jak robisz śnieg i sople?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarze :) Cieszę się, że się podoba :D

    @Maniex
    Pierwsza warstwa to Wikol posypany sodą. Po tym jak nieco przeschło pokryłem śnieg mieszanką mocno rozwodnionego wikolu oraz farb Skull White i Ice Blue - na żywo widać takie lodowe przebłyski. I znów wszystko posypałem sodą. Na koniec krawędzie zasp rozpuściłem nieco MIG Wet Effects i znów posypałem sodą.
    Sople to rozciągnięty nad świeczką patyczek GW pod latające modele.
    Na całość poszło jakieś 50 g sody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Będę musiał to wypróbować (szczególnie sopli i dodatkowej warstwy wikolu + farby, no i water effects jak zakupię).
    Ja do tej pory robiłem po prostu miks wody, sody, wikolu i pasty do zębów, który posypywałem posypką GW Snow.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...