środa, 13 marca 2013

Czarna Karoca, część 2.

Prace nad modele Czarnej Karocy do Nieumarłych kompanii w Warheim FS powoli zbliżają się do końca. Pomalowałem już większość elementów modelu, a do zrobienia pozostała jeszcze podstawka oraz koła karety, włosy Banshee i ektoplazma.

Na obecnym etapie model prezentuje się następująco:



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

4 komentarze:

  1. O ile podoba mi się samo malowanie poszczególnych części, o tyle model, złożony w całość, dla mnie się niespecjalnie broni. Za dużo tego wszystkiego wrzucone w jedno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłem malować i złożyłem model do kupy, więc możesz ocenić całość :)

      http://quidamcorvus.blogspot.com/2013/03/czarna-karoca-czesc-3.html

      Usuń
  2. Wyjebany ten spojler! Tuning zza grobu. Fajny pomysł, żeby frontowe koniki były z zestawu coven thronu, ale ten tył/góra już chyba nie potrzebnie. Czekam na skonczony model.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałem się, czy nie zostawić modelu bez "spojlera" ale moje umiłowanie do kombinowania zwyciężyło ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...