piątek, 28 marca 2014

Recenzja: Merchant's House Kit od Mini Monsters.

Tych, którzy czytają ten wpis na moim blogu pozwoliłem sobie nieco oszukać. Blogger bowiem oferuje swoim użytkownikom możliwość podróżowania w czasie i publikowania wpisów zarówno w przyszłości jak i w przeszłości. I choć kiedy kończę pisać ten post jest sobotni poranek, to na blogu tekst ukaże się z datą piątkową, bowiem piątek to w blogowym kalendarzu czas recenzji.

Dziś przygotowałem dla was relację z rozpakowania pudełka zawierającego zestaw Merchant's House Kit od polskiego producenta makiet i elementów do ich budowy - Mini Monsters.

Przedstawioną poniżej makietę Domu Kupieckiego zakupiłem z zamiarem wykorzystania podczas rozgrywek scenariuszy poza murami podczas gry w Warheim FS.

Przesyłka z makietą dotarła do mnie w ekspresowym tempie. Paczka zapakowana została w solidne kartonowe pudełko, wewnątrz którego znalazłem widoczne na pierwszym zdjęciu kolejne, ozdobione naklejką z logo producenta, pudełko zawierające elementy Domu Kupieckiego oraz instrukcję.

Według informacji zawartej na stronie producenta zestaw składa się z 30 odlanych w żywicy elementów. Przyznam, że sam nie liczyłem ilości części z jakich składa się budynek ale jeśli szanowne państwo-draństwo chce to zrobić, to poniżej znajduje się odpowiednia fotografia.

Jakość odlewów jest bardzo dobra, detale są wyraźne i ostre, choć trzeba przyznać, że w kilku miejscach widoczne są ślady po bąbelkach powietrza. Poszczególne elementy są do siebie bardzo dobrze spasowane, a większe szczeliny powstały jedynie w miejscu łączenia dachu i kominów oraz w miejscu mocowania wykusza ale nie jest to nic, czego nie dałoby się załatać masą modelarską.

Przed przystąpieniem do klejenia, zgodnie z radą zawartą w instrukcji umyłem i wysuszyłem elementy makiety. Montaż Domu Kupieckiego nie sprawił mi większych trudności, solidnie odlane części dobrze do siebie pasują, a klej Poxipol, którego użyłem do klejenia, szybko zespolił ze sobą poszczególne elementy.

Jestem zadowolony z zakupu Merchant's House Kit i polecam makietę szczególnie tym, którym nie podoba się stylistyka budynków od GW, bowiem w na konstrukcjach od Mini Monsters nie znajdziecie nawet pojedynczej czaszki... No chyba, że sami ją tam dokleicie.


(Aby obejrzeć zdjęcia w pełnym rozmiarze należy kliknąć prawym przyciskiem myszy 
i wybrać opcję pokaż obrazek lub kliknąć TUTAJ).

Zapraszam do oglądania i komentowania!









Cóż, nie byłby bym sobą gdybym czegoś nie pozmieniał. Jako, że w pudełku pozostało mi jeszcze kilka bitsów z Fortified Manor House od GW postanowiłem dostosować Merchant's House do stylistyki pozostałych budynków, które znajdą się na moim stole bitewnym.




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz