środa, 26 marca 2014

Nieumarli... Szkielety.

Dziś nekromancja w czystej postaci i wcale nie mam na myśli prezentowanych poniżej zdjęć Szkieletów do kompanii Nieumarłych do Warheim FS.

Jako, że w tym tygodniu przepracowałem sporo nadgodzin, a w dodatku złapało mnie jakieś przeziębienie to zaniedbałem nieco malowanie barykad ale za to postanowiłem uzupełnić album ze zdjęciami Nieumarłych o fotografie brakujących modeli. I tak dziś mam dla szanownego państwa-draństwa zdjęcia Szkieletów.

(Aby obejrzeć zdjęcia w pełnym rozmiarze należy kliknąć prawym przyciskiem myszy 
i wybrać opcję pokaż obrazek lub kliknąć TUTAJ).

Zapraszam do oglądania i komentowania!














Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

4 komentarze:

  1. czy można u ciebie zamówić malowanie figurek ?;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie maluję na zamówienie. Brakuje mi na to czasu. Ale fajnie malują Natalia: http://hakostwo.blogspot.com/ oraz Inkub: http://miniwojna.blogspot.com/ .

      Usuń
  2. Czad. Szkieletorki najłatwiej spaskudzić, ale dobrze pomalowane wyglądają niesamowicie. I Twoje takie są (bardzo fajnie pomalowane:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...