środa, 18 lipca 2012

Warsztat: Mroczni Elfowie z Naggaroth: Łuski, część 1.

Malowanie kolejnej kompanii do Warheim Fantasy Skirmish powoli idzie do przodu. Niestety czasu niewiele, a jeszcze trzeba znaleźć chwilę na grę w D III.

Korzystając z wolnego dnia, a właściwie wolnej nocy pomalowałem łuski na płaszczach bohaterów Mrocznych Elfów oraz te na grzbiecie Zimnokrwistych.

Najpierw pomalowałem całość Regal Blue, później na łuski nałożyłem różne odcieni zieleni. Następnie całość zalałem washem Asurmen Blue i rozjaśniłem Heartfire oraz Cygnus Yellow z palety P3.

Grzebień kostny, rogi, pazury i zęby to Jack Bone P3, Bleached Bone i Morrow White. Całość zwashowana Gryphonne Sepia.

Teraz czas na pomalowanie skóry Zimnokrwistych i dokończenie płaszczy bohaterów Mrocznych Elfów.


Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz