niedziela, 4 grudnia 2011

Warsztat: Zbrojni z Middenheim, część 11.

Jako, że fotograf ze mnie wybitny inaczej, to napiszę państwu-draństwu co zrobiłem. Otóż pomalowałem kurtę Włócznika, kołnierz Zbrojnego, pas i sakwę łucznika oraz szaty Kapłana Ulryka na czarno (założeniem była nieco sprana czerń, czego oczywiście na zdjęciach nie widać), użyłem do tego:

Charadon Granite, Shadow Grey, Codex i Fortres Grey, pomiędzy poszczególnymi warstwami używałem washy: Gryphon Sephia, Devlan Mud i Badab Black na koniec.

Płaszcz ze skóry wilka malowałem podobnie, z tym, że rozjaśniany jeszcze był Astronomican Grey i Skull White.

Pierwsze dwa ujęcia bez flesza, trzecie i czwarte z fleszem.




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz