środa, 6 czerwca 2012

Galeria: Orkowie i Gobliny. Tragarze.

Kompania Orków i Goblinów to bodajże najliczniejsza banda, jaką do tej pory pomalowałem do Warheim FS.

Wśród Zielonoskórych drużynników znajdują się nie tylko Orkowe Debeściaki, czy Chopaki ale także Orkowi Tragarze. I choć zwykle ta rola przypada Goblinom, to nie mogłem oprzeć się pokusie złożenia kilku solidniejszych Bagażowych Chopaków, którzy choć nie występują w zasadach kompanii to świetnie urozmaicają dioramą z modelami.

Do złożenia Tragarzy wykorzystałem bitsy z zestawów Orc Warboss, Orc Boyz, Ork Boyz oraz Warhammer Giant i kilku części pochodzących z innych zestawów.

W przypadku ostatniego ujęcia pozwoliłem sobie na drobne oszustwo i odbiłem pionowo zdjęcie, tak by układ modeli komponował się z reszta fotografii.

Zapraszam do oglądania i komentowania!





Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz