piątek, 8 czerwca 2012

Diorama Mrocznych Elfów, część 9

Zakończyłem główne prace nad dioramą dla Mrocznych Elfów do Warheim Fantasy Skirmish.

Do malowania użyłem farb akrylowych oraz olejnych. Ponadto, całość potraktowałem pigmentami.

Aby uzyskać efekt spalenizny (sadza i pęcherze) wrota polałem rozpuszczalnikiem i podpaliłem. Niestety, nie mogłem zrobić podobnie z resztą dioramy, bo pianka spaliłaby się równie szybko jak rozpuszczalnik.

W trakcie malowania modeli Mrocznych Elfów mam zamiar zrobić jeszcze ścieki wypływające z rur.

Zapraszam do oglądania i komentowania! 





Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

5 komentarzy:

  1. pro!
    planujesz kiedyś przedawać te cuda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba, bomba i raz jeszcze bomba! Świetnie to wygląda.
    Oj, coś tak czuję, że zakończenie prac nad tym projektem trzeba będzie "uczcić" jakimś wpisem na Pafhammerze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopieszczone w każdym calu i wielce inspirujące dzieło - z gotową bandą będzie prezentować się arcyzacnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na wpis, kiedy będzie zaprezentowana diorama w całej okazałości! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :)
    Choć prace nie idą tak szybko jakbym chciał, to mimo wszystko już bliżej niż dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...