wtorek, 25 września 2012

Warsztat: Garden of Morr, część 1.

Garden of Morr to kolejna makieta produkcji GW, którą przygotowałem do malowania.

Przygotowując makietę, postanowiłem złożyć ją nieco inaczej niż sugeruje producent. Pomiędzy poszczególnymi modułami zrobiłem nieco więcej miejsca, dzięki czemu nawet Ogr zmieści się między kryptami. Dodatkowo wykorzystałem jeden z murów pochodzących z zestawu Walls and Fences oraz drzewo z zestawu Citadel Wood.

Podobnie jak w przypadku poprzednich makiet, także Garden of Morr osadziłem na podstawie sklejonej z dwóch podkładów pod panele podłogowe. Na całość przykleiłem różnego rodzaju posypki i piasek.

Zapraszam do oglądania i komentowania!



 
 Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz