piątek, 14 września 2012

Galeria: Mroczni Elfowie z Naggaroth: Stronnicy, Jeźdźcy Mroku (na Zimnokrwistych).

Wczoraj umieściłem na blogu trzy wpisy. Dwa związane są z Warheim FS, pierwszy to zdjęcia Wiedźm Khaina, drugi to fotografie przygotowanej do malowania makiety Arcane Ruins.

Poza tym, w końcu udało mi się także przygotować kilka zdjęć z okolicy w której pracuję i wrzucić je na bloga. Fotografią w skali 1:1 zajmuję się od niedawna i amatorsko ale coraz bardziej mi się to podoba...

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia kolejnych zdjęć stronników z kompanii Mrocznych Elfów z Naggaroth. Tym razem na fotografiach Jeźdźcy Mroku (na Zimnokrwistych). Bardzo podobają mi się te modele i postanowiłem naciągnąć nieco zasady i przesadzić kawalerzystów na jaszczury. Figurki Jeźdźców Mroku to głównie części Dark Elf Cold One Knights, jedynie głowy pochodzą z zestawów Mrocznych Eldarów.


Zapraszam do oglądania i komentowania!




Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz