piątek, 14 września 2012

Mroczne Elfy: Stronnicy, Jeźdźcy Mroku (na Zimnokrwistych)

Wczoraj umieściłem na blogu trzy wpisy. Dwa związane są z Warheim FS, pierwszy to zdjęcia Wiedźm Khaina, drugi to fotografie przygotowanej do malowania makiety Arcane Ruins.

Poza tym, w końcu udało mi się także przygotować kilka zdjęć z okolicy w której pracuję i wrzucić je na bloga. Fotografią w skali 1:1 zajmuję się od niedawna i amatorsko ale coraz bardziej mi się to podoba...

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia kolejnych zdjęć stronników z kompanii Mrocznych Elfów z Naggaroth. Tym razem na fotografiach Jeźdźcy Mroku (na Zimnokrwistych). Bardzo podobają mi się te modele i postanowiłem naciągnąć nieco zasady i przesadzić kawalerzystów na jaszczury. Figurki Jeźdźców Mroku to głównie części Dark Elf Cold One Knights, jedynie głowy pochodzą z zestawów Mrocznych Eldarów.


Zapraszam do oglądania i komentowania!

 Zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB, 
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
 
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które poświęcone jest
nie tylko grze Warheim Fantasy Skirmish.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...