wtorek, 18 marca 2014

Warsztat: Barykady, część 2.

Spodkładowałem znaczniki kosztowności i idąc za waszymi radami dodałem jeszcze kilka drobiazgów do barykad. Mam nadzieję, że teraz wyglądają nieco bardziej zaporowo?


(Aby obejrzeć zdjęcia w pełnym rozmiarze należy kliknąć prawym przyciskiem myszy
 i wybrać opcję pokaż obrazek lub kliknąć TUTAJ).


Zapraszam do oglądania i komentowania!



Zdjęcie robione smartfonem z użyciem efektu panoramy przy kiepskim oświetleniu. Ponadto, nie mogłem sobie odmówić przyjemności obróbki zdjęcia i dodania paru efektów specjalnych, mam nadzieję że szanowne państwo-draństwo coś na fotografii zobaczy.



Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz