środa, 19 marca 2014

Galeria: Znaczniki kosztowności.

Wczoraj w nocy udało mi się pomalować znaczniki kosztowności, które w Warheim FS używane są w wielu scenariuszach.

Do zrobienia znaczników kosztowności użyłem okrągłych podstawek o średnicy 30 mm oraz kupionych na Allegro skrzyń i beczek, a także skrzyń i beczek oraz szkatułek, worków i koszy od Lead Adventure, które kupiłem razem z furmanką i wozem drabiniastym. Natomiast książka, świecznik i kielichy to produkty maxmini.eu. Całość uzupełniłem różnymi bitsami od Games Workshop.

Do malowania użyłem farb akrylowych oraz chemii modelarskiej od MiG i Vallejo, a także farb technicznych od GW. Rośliny to trawa i kwiaty od Army Painter, liście to nasiona brzozy.

W przyszłym tygodniu zamierzam pomalować barykady.







Zachęcam także do POLUBIENIA gry Warheim FS na FB,
dołączenia do BLOGOSFERY oraz komentowania wpisów!
Zapraszam także na forum AZYLIUM, które skupia graczy
Mordheim i Warheim FS. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz